Mini-Terp skriver:
Hej Piger...
Ja jeg har sku en rigtig møg dag..
Endnu en......
Jeg har simpelthen mistet tålmodigheden helt...
Ved godt jeg har en uge til termin endnu, men jeg tror bare aldrig at hun kommer ud...
Jeg var ved jordemor idag, og hun kunne så fortælle mig, at lille pigen IKKE står fast med hovedet endnu.. WHAT.. Hvor længe har hun tænkt sig at blive derinde?????
Ja oveni det hele er jeg så blevet mega forkølet med ondt i halsen og snot.. 
Ja og det zoneterapi jeg fik igår, ser åbenbart ikke ud til at virke.. Har haft 1 plukve idag... 1.... øv øv..
Jeg frygter bare sådan at jeg skal gå 14 dage over tid, og så når jeg med nød og næppe kun lige med til mine forældres sølvbryllup, hvis jeg da overhovedet når det..
Jeg spurgte jordemoderen idag, om hun ikke ville love mig at de ville sætte min fødsel igang når jeg var 41+0, men nej nej det ville hun overhovedet ikke, jeg skulle være 42+0.. 
Sorry det sure opstød....
Knus den hormonfyldte Maria 
Hej Maria,
Åhhhhhh ha.......hvor kan jeg huske det! Jeg ved præcist, hvordan du har det. Min datter er 7 uger, og jeg var præcist som dig!! To uger før var jeg ved at gå amok over, at der var 2 uger igen og at der eventuelt kunne gå 4 uger mere! Det kunne jeg ligesom dig SLET SLET ikke overskue!
Men søde....husk at glæd dig over, at du snart skal være mor (husker selv, at jeg synes det var noget PIS når folk skrev det, for man kan jo ikke glæde sig på forhånd) og få sovet rigtigt meget (jeg synes det var SÅ træls at få at vide, men lige nu ville jeg ønske, at jeg havde taget flere morfar på sofaen inden fødslen).... og nyd nyd nyd din store mave (jeg savner min gravide mave)... så selvom du synes jeg er træls... så husk det!!!
Jeg digtede faktisk en sang om, at hun aldrig ville komme ud af maven, fordi jeg var så frustreret. Jeg fødte 40 + 4 og det blev en vild hård fødsel, så jeg endte med at måtte synge min sang om "lille smilla, der aldrig ville komme ud af mors mave" for hende, da hun lå der nyfødt og stor-stresset for at få hende til at slappe af.
Så...JEG FORSTÅR DIG....OG JEG FØLER MED DIG....men jeg håber, at du kan finde ro til at nyde den sidste tid før babyen kommer alligevel! Glæd dig over, at du er gravid. Der er så mange herinde der kæmper med at blive gravide. Din baby skal nok komme....
KÆMPE KÆMPE KNUS fra Lisbeth og Smilla Sofia