Tror aldrig jeg bliver mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tror nu heller ikke hun bliver derinde for evigt

Vil bare lige påpege at det altså ikke er alle bebser der når at stille sig fast inden de kommer ud, søde!

Puuuuuuuuster vestøv afsted, sveske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Havde det ligesom dig, hvilket desværre resulterede i at jeg gik til 41+5 før bettemanden så dagens lys:0)

Der er ikke andet for end at acceptere at der kan gå tre uger endnu og nyde tiden inden den står på - nattesøvn, meget ømme patter-skrigende barn osv:0) he he:0)

Mht det med at stå fast med hovedet, så er det altså helt normalt at de først gør det når fx vandet går eller veer går igang:0) Så det skal du slet ikke bekymre dig om:0)

Knus og vestøv herfra

Christina

Anmeld

5. maj 2010

lisbethita

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Ja jeg har sku en rigtig møg dag..  Endnu en......

Jeg har simpelthen mistet tålmodigheden helt...  Ved godt jeg har en uge til termin endnu, men jeg tror bare aldrig at hun kommer ud...
Jeg var ved jordemor idag, og hun kunne så fortælle mig, at lille pigen IKKE står fast med hovedet endnu.. WHAT.. Hvor længe har hun tænkt sig at blive derinde?????
Ja oveni det hele er jeg så blevet mega forkølet med ondt i halsen og snot..

Ja og det zoneterapi jeg fik igår, ser åbenbart ikke ud til at virke.. Har haft 1 plukve idag... 1.... øv øv..

Jeg frygter bare sådan at jeg skal gå 14 dage over tid, og så når jeg med nød og næppe kun lige med til mine forældres sølvbryllup, hvis jeg da overhovedet når det..  Jeg spurgte jordemoderen idag, om hun ikke ville love mig at de ville sætte min fødsel igang når jeg var 41+0, men nej nej det ville hun overhovedet ikke, jeg skulle være 42+0..

Sorry det sure opstød....

Knus den hormonfyldte Maria

Hej Maria,

Åhhhhhh ha.......hvor kan jeg huske det! Jeg ved præcist, hvordan du har det. Min datter er 7 uger, og jeg var præcist som dig!! To uger før var jeg ved at gå amok over, at der var 2 uger igen og at der eventuelt kunne gå 4 uger mere! Det kunne jeg ligesom dig SLET SLET ikke overskue!

Men søde....husk at glæd dig over, at du snart skal være mor (husker selv, at jeg synes det var noget PIS når folk skrev det, for man kan jo ikke glæde sig på forhånd) og få sovet rigtigt meget (jeg synes det var SÅ træls at få at vide, men lige nu ville jeg ønske, at jeg havde taget flere morfar på sofaen inden fødslen).... og nyd nyd nyd din store mave (jeg savner min gravide mave)... så selvom du synes jeg er træls... så husk det!!!

Jeg digtede faktisk en sang om, at hun aldrig ville komme ud af maven, fordi jeg var så frustreret. Jeg fødte 40 + 4 og det blev en vild hård fødsel, så jeg endte med at måtte synge min sang om "lille smilla, der aldrig ville komme ud af mors mave" for hende, da hun lå der nyfødt og stor-stresset for at få hende til at slappe af. 

Så...JEG FORSTÅR DIG....OG JEG FØLER MED DIG....men jeg håber, at du kan finde ro til at nyde den sidste tid før babyen kommer alligevel! Glæd dig over, at du er gravid. Der er så mange herinde der kæmper med at blive gravide. Din baby skal nok komme.... 

KÆMPE KÆMPE KNUS fra Lisbeth og Smilla Sofia

Anmeld

5. maj 2010

lisbethita

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Ja jeg har sku en rigtig møg dag..  Endnu en......

Jeg har simpelthen mistet tålmodigheden helt...  Ved godt jeg har en uge til termin endnu, men jeg tror bare aldrig at hun kommer ud...
Jeg var ved jordemor idag, og hun kunne så fortælle mig, at lille pigen IKKE står fast med hovedet endnu.. WHAT.. Hvor længe har hun tænkt sig at blive derinde?????
Ja oveni det hele er jeg så blevet mega forkølet med ondt i halsen og snot..

Ja og det zoneterapi jeg fik igår, ser åbenbart ikke ud til at virke.. Har haft 1 plukve idag... 1.... øv øv..

Jeg frygter bare sådan at jeg skal gå 14 dage over tid, og så når jeg med nød og næppe kun lige med til mine forældres sølvbryllup, hvis jeg da overhovedet når det..  Jeg spurgte jordemoderen idag, om hun ikke ville love mig at de ville sætte min fødsel igang når jeg var 41+0, men nej nej det ville hun overhovedet ikke, jeg skulle være 42+0..

Sorry det sure opstød....

Knus den hormonfyldte Maria

Angående sølvbrylluppet....ja!! Det er fanme også træls, hvis det konflikter! Men det er faktisk det, som har været svært for mig ved at skulle blive mor. FARVEL til livet, som kunne planlægges og GODDAG til livet, hvor man må acceptere, at babyen sætter dagsordnen. Det betyder ikke, at ens liv ændrer sig markant. Det er bare sværere at planlægge den første tid.... 

Jeg håber, at hun kommer ud før, men det kan jo også være....at hun kommer lidt senere! DYBT provokerende er de babyer der.... !!! Min mor sagde, at den eneste dag, jeg ikke måtte føde var den 19 marts. Hvornår tror du jeg lå med veer???? Selvfølgelig den 19 marts. FANME PROVOKERENDE....he he!!! Men det kunne jeg altså ikke selv styre.

Jeg håber du føder MEGET MEGET SNART... sender lige lidt vestøv til dig 

Kram

Anmeld

5. maj 2010

mek-83

Hej Maria.

Ja jeg kender alt for godt dine frustationer

Jeg sider her i dag og er 40+0 og har det sådan lidt at nu synes jeg virkelig gerne han må komme ud, her i familien er der så også nogle datoer som han gerne må hoppe over, så håber han kigger ud før de datoer.

12 Maj - Har jeg selv fødselsdag
14 Maj - Har både min mor og svigermor fødselsdag

Og hvis jeg skal sættes i gang kommer vi helt hen på d. 19 Maj hvor min mor egenlig skulle på et meget fortjent weekendt ophold den weekend der kommer der, som hun desværre må aflyse hvis det bliver den løsning vi skal til,da min mor skal med til fødslen

Men følger med dig og håber du også snart kunne få lov at føde, sender en masse veestøv i dn retning  Ville være dejligt hvis der kom lidt retur da jeg virkelig synes det er tiltrængt i denne ventetid

Maria 40+0

Anmeld

5. maj 2010

Mumto3

Oj, hvor kan ejg bare nikke genkendende til det!!! Da jeg ventede nr.3 troede jeg HELT SERIØST at hun ALDRIG kom ud. I en hel måned havde vi troet at 'nu, er det nu', men det var det ikke. VI gjorde alt, masser af sex, få løsnet hinder, drikke himbærblad te, masser er apukutur, zoneterapi, osv. men lige lidt hjalp det.

Da fødslen så eeeeendelig gik i gang, troede jeg stadig ikke på det. Blev ved med at sige til både min mand og jordemoderen, at jeg var ked af at skuffe dem, men´jeg var altså ikke ved at føde!!! -overhovedet ikke! De der veer, det var slet ikke rigtige veer, men bare snyde veer, og det kommer der ikke noget barn ud af. Øv, hvor var bare frustreret!!!-men heldigvis så kom min guldklump tilsidst....og en dag kommer din også!!!

(P.S: Jeg prøvet også at true min jordmoder både til igangsættelse og planlagt kejsersnit. Men heldigvis endte jeg alligevel med at føde hjemme, præcis som jeg havde ønsket og planlagt.)

Anmeld

5. maj 2010

oo

Mini-Terp skriver:

Nej du har måske ret..  Ellers bliver jeg en verdens sensation, "Mor, stadig gravid med første barn efter 18 år"..

Men har bare så mange tanker om hvornår jeg gerne vil føde.. Vil ikke føde på lørdag, for da bliver svigerfar 65 år, og jeg gider hellere ikke føde den samme dag som min svigerinde (vi har begge termin d. 11 maj), og gider hellere ikke føde i pinsen, da hele min far's familie er samlet på en campingplads, ja og så vil jeg jo også gerne have guld klumpen ud inden mine forældres sølvbryllup, så jeg lige kan nå og vende mig til at være mor inden.. Hmm sikke mange krav man kan ha..

haha ja! men jeg forstår dig sgu godt! jeg har termin på min nieces 3 års fødselsdag så der vil jeg jo ikke føde. og jeg vil heller ikke føde i efterårsferien, for så trækker de feridagene fra Sørens barsel. og jeg vil helst føde i en weekend, så der ikke er nogen problemer i at min mor kommer ned og er fødselshjælper

altså! i virkeligheden vil man jo bare have en dejlig positiv fødsel og et sund og raskt barn, men man er vel en lille smule kontrol freak

jeg håber hun ormer sig udenom alle dine datoer, så du kan føde hende i ro og mag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.