Tror aldrig jeg bliver mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Bom

Hej Piger...

Ja jeg har sku en rigtig møg dag..  Endnu en......

Jeg har simpelthen mistet tålmodigheden helt...  Ved godt jeg har en uge til termin endnu, men jeg tror bare aldrig at hun kommer ud...
Jeg var ved jordemor idag, og hun kunne så fortælle mig, at lille pigen IKKE står fast med hovedet endnu.. WHAT.. Hvor længe har hun tænkt sig at blive derinde?????
Ja oveni det hele er jeg så blevet mega forkølet med ondt i halsen og snot..

Ja og det zoneterapi jeg fik igår, ser åbenbart ikke ud til at virke.. Har haft 1 plukve idag... 1.... øv øv..

Jeg frygter bare sådan at jeg skal gå 14 dage over tid, og så når jeg med nød og næppe kun lige med til mine forældres sølvbryllup, hvis jeg da overhovedet når det..  Jeg spurgte jordemoderen idag, om hun ikke ville love mig at de ville sætte min fødsel igang når jeg var 41+0, men nej nej det ville hun overhovedet ikke, jeg skulle være 42+0..

Sorry det sure opstød....

Knus den hormonfyldte Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

smokin

Sikke noget. Jeg er nu RET sikker på at hun nok skal komme ud

Du må væbne dig med tålmodighed og holde lidt ud endnu. Det kan jo være hun pønser på en plan og ligepludselig beslutter sig for at komme. Man kan aldrig vide med de babyer!

Anmeld

4. maj 2010

oo

altså, søde dig, man har jo endnu ikke hørt om en baby der bare blev derinde - for evigt hun skal nok komme ud, dog er det ikke til at sige hvornår - men jeg er sikker på, at når du får hende i armene, så er alt andet ligegyldigt

Anmeld

4. maj 2010

sbs78

Æv hvor træls. Sender lige et kæmpe til dig, og puster også lige en masse veestøv over til dig. PPUUUUUSSSSTTT.

Anmeld

4. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender en STORM af ve-støv afsted - PPPUUUSSSSTTTT  

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Jeg ved PRÆCIS hvordan du har det..... Min kæreste skal på det sidste skoleophold inden han er udlært, og vi har hele tiden troet at han skulle afsted d. 30 maj, og jeg skal sættes igang d. 27 maj hvis jeg går 14 dage over, så så havde han jo kunne nå fødslen, men nej nej nej, idag finder vi ud af at han skal afsted d. 25 maj!  Så vi risikerer, at han ikke kan komme med til fødslen. - Han skal på skole i Nykøbing Falster, og vi bor altså i Kolding! + Det er svendeprøver han skal op i, så han kan ikke smutte!

Jeg er simpelthen SÅ ked af det, for hvis han ikke kan være med, ved jeg ikke hvad jeg gør... Eller hvis han skal afsted to en halv uge kun et par dage efter jeg har født! Fuck fuck fuck!!! Det er noget rigtig lort. Og jeg skal til eksamen d. 26,l 27 og 18 maj!!!!!!

Så jeg føler med dig!!!!!!

Anmeld

4. maj 2010

mamalicious

Pyyyyyyh det er SÅ hårdt at gå over tid !!!! håber for jer, at det sker inden for den nærmeste fremtid, så I kan sidde som stolte forældre til dine forældres sølvbryllup!!!

Sender dig AAAAAAL det ve støv, mine lunger kan blæse i din retning !!!

Kram

Anmeld

4. maj 2010

Bom

Tjuhl skriver:

altså, søde dig, man har jo endnu ikke hørt om en baby der bare blev derinde - for evigt hun skal nok komme ud, dog er det ikke til at sige hvornår - men jeg er sikker på, at når du får hende i armene, så er alt andet ligegyldigt

Nej du har måske ret..  Ellers bliver jeg en verdens sensation, "Mor, stadig gravid med første barn efter 18 år"..

Men har bare så mange tanker om hvornår jeg gerne vil føde.. Vil ikke føde på lørdag, for da bliver svigerfar 65 år, og jeg gider hellere ikke føde den samme dag som min svigerinde (vi har begge termin d. 11 maj), og gider hellere ikke føde i pinsen, da hele min far's familie er samlet på en campingplads, ja og så vil jeg jo også gerne have guld klumpen ud inden mine forældres sølvbryllup, så jeg lige kan nå og vende mig til at være mor inden.. Hmm sikke mange krav man kan ha..

Anmeld

4. maj 2010

Bom

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg ved PRÆCIS hvordan du har det..... Min kæreste skal på det sidste skoleophold inden han er udlært, og vi har hele tiden troet at han skulle afsted d. 30 maj, og jeg skal sættes igang d. 27 maj hvis jeg går 14 dage over, så så havde han jo kunne nå fødslen, men nej nej nej, idag finder vi ud af at han skal afsted d. 25 maj!  Så vi risikerer, at han ikke kan komme med til fødslen. - Han skal på skole i Nykøbing Falster, og vi bor altså i Kolding! + Det er svendeprøver han skal op i, så han kan ikke smutte!

Jeg er simpelthen SÅ ked af det, for hvis han ikke kan være med, ved jeg ikke hvad jeg gør... Eller hvis han skal afsted to en halv uge kun et par dage efter jeg har født! Fuck fuck fuck!!! Det er noget rigtig lort. Og jeg skal til eksamen d. 26,l 27 og 18 maj!!!!!!

Så jeg føler med dig!!!!!!

Årh hvor er det rart og høre at jeg ikke er den eneste der er total frusteret over tidspunktet for fødslen..

Håber at vi begge snart føder, ihvertfald indenfor de næste 2 uger..

Anmeld

4. maj 2010

Bom

Tak for alt ve støvet piger..

Mere modtages gerne med kys hånd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.