Glæder i jer til babyens ankomst? Det gør jeg :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Ja ikke . Jeg synes også at det er svære at vente nu end det var før for nu er man tæt på og mærker baby TYDELIGT men man føler stadig at vente tiden er lang og det føles som om der er 100 år til baby kommer .

Til alle: Netto har i øjeblikket body fra str. 62 til 90 til 10 kr stykket. De har også en pakke engangs pusleunderlag med 4 stk i for 10 kr. De har OGSÅ en pakke engangs soveunderlag (125cm x 0.80cm)  med 2 stk for 10 kr

Ja det er rigtig, tiden går bare såååå langsomt...

Tak for reklamen for Netto, så ved jeg hvor jeg skal hen i morgen. Salling har også rigtig flotte trøjer, bukser mm. til 19 kr stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Bare mig..

Jeg synes dælme også, at tiden går langsomt nu... Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud..

Jeg har så lige fundet ud af, at kommer jeg til at gå bare 12 dage over tid, så kan kæresten ikke komme med..  Så satser stærkt på, at hun kommer inden længe, så han også kan nå et par dage inden han smutter to og en halv uge.

Han tager afsted d. 25. og jeg er gået 14 dage over tid d. 27.

Marikka, 38+5 - kun 9 dage tilbage.

Anmeld

4. maj 2010

Low

mayapigen skriver:

Ja det er rigtig, tiden går bare såååå langsomt...

Tak for reklamen for Netto, så ved jeg hvor jeg skal hen i morgen. Salling har også rigtig flotte trøjer, bukser mm. til 19 kr stk.

.

De har forresten også 3 par sokker for 10 kr . Jeg kender ikke Salling, det må jeg lige google

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg synes dælme også, at tiden går langsomt nu... Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud..

Jeg har så lige fundet ud af, at kommer jeg til at gå bare 12 dage over tid, så kan kæresten ikke komme med..  Så satser stærkt på, at hun kommer inden længe, så han også kan nå et par dage inden han smutter to og en halv uge.

Han tager afsted d. 25. og jeg er gået 14 dage over tid d. 27.

Marikka, 38+5 - kun 9 dage tilbage.

Jeg krydser finger, og er næsten sikker på du ikke går så langt over tid. Du må ud og gå nogle LANGE ture 9 dage, gid jeg kunne sige det

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

.

De har forresten også 3 par sokker for 10 kr . Jeg kender ikke Salling, det må jeg lige google

Eej håber også de har det her i Aalborg. Nå nej Salling ligger vist også kun i Aalborg og Aarhus - det er noget ligende Magasin, bare bedre hvis du spørger mig

Anmeld

4. maj 2010

Low

mayapigen skriver:

Eej håber også de har det her i Aalborg. Nå nej Salling ligger vist også kun i Aalborg og Aarhus - det er noget ligende Magasin, bare bedre hvis du spørger mig

Ja jeg fandt også lige ud af at det ikke lå her i kbh da jeg googlede det

Anmeld

5. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Ja jeg fandt også lige ud af at det ikke lå her i kbh da jeg googlede det

øv

Anmeld

5. maj 2010

DLM

glæder mig også helt vildt til vores drengs ankomst det bliver fantastisk, men han må godt vente til uge 40 så jeg kan blive færdig med mine eksamener først ^^ så tiden flyver afsted alligevel synes jeg

Ditte 31+5

Anmeld

5. maj 2010

Liljesilas

Asuzi skriver:

glæder mig også helt vildt til vores drengs ankomst det bliver fantastisk, men han må godt vente til uge 40 så jeg kan blive færdig med mine eksamener først ^^ så tiden flyver afsted alligevel synes jeg

Ditte 31+5

Ja så kan jeg da godt forstå du gerne vil vente Jeg skal til eksamen en uge efter jeg har termin, så jeg vil gerne han kommer to - tre uger før termin..

Anmeld

5. maj 2010

Risen

mayapigen skriver:

Jeg har bare lige brug for at fortælle, at jeg glæder mig så meget til min drengs ankomst. Jeg er "kun" i uge 34 nu, men jeg glæder mig så meget, at tiden går lidt for langsom. Hvornår kan man tillade sig, at gå lange ture, dyrke masser af sex og gå op af træpper - er det ikke allerede i uge 37??? Havde bare lige brug for at dele mine tanker med jer, og høre hvor meget i glæder jer  

Det kan du tro jeg også gør.. Ville ønske jeg bare kunne smide mig ind i sengen og sove lige indtil ventetiden er overstået og fødsel går igang.. Men mangler dog stadig at vasketøj , købe bleer m.m.. Prøver at tænke på at det er bedst for hende, at hun ligger derinde til i hvert fald 40 uger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.