Glæder i jer til babyens ankomst? Det gør jeg :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Liljesilas

Jeg har bare lige brug for at fortælle, at jeg glæder mig så meget til min drengs ankomst. Jeg er "kun" i uge 34 nu, men jeg glæder mig så meget, at tiden går lidt for langsom. Hvornår kan man tillade sig, at gå lange ture, dyrke masser af sex og gå op af træpper - er det ikke allerede i uge 37??? Havde bare lige brug for at dele mine tanker med jer, og høre hvor meget i glæder jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Jibbe

Jeg glæder mig også helt frygteligt... jeg er vist nok 27+3 idag så der er læææænge til. Håber han kommer ud i uge 38 når hans far kommer hjem til os igen   Helst ikke før da jeg ikke vil føde uden Lars...

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

Jibbe skriver:

Jeg glæder mig også helt frygteligt... jeg er vist nok 27+3 idag så der er læææænge til. Håber han kommer ud i uge 38 når hans far kommer hjem til os igen   Helst ikke før da jeg ikke vil føde uden Lars...

Det kan jeg godt forstå, jeg skal heller ikke føde uden min mand Men synes faktisk at den sidste måned er gået meget hurtigt, så det gør den helt sikkert også for dig

Anmeld

4. maj 2010

Low

Jeg mener at når man er 37+0 så hedder det ikke født for tidligt, så fra uge 38. 

Du er skam ikke alene om at synes at tiden går meget langsom selv om vi har termin i næste månede

Hilsen Ditte, 34+0

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Jeg mener at når man er 37+0 så hedder det ikke født for tidligt, så fra uge 38. 

Du er skam ikke alene om at synes at tiden går meget langsom selv om vi har termin i næste månede

Hilsen Ditte, 34+0

Godt for jeg er utålmodig, plus det vil passe bedre med mine eksamer, hvis jeg føder der omkring

Nu er man så tæt på - og alligevel ikk..

Anmeld

4. maj 2010

Jibbe

mayapigen skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg skal heller ikke føde uden min mand Men synes faktisk at den sidste måned er gået meget hurtigt, så det gør den helt sikkert også for dig

Ja det satser jeg også på at den gør... jeg skal arbejde en masse de sidste uger her inden jeg går på ferie og også på kursus så jeg har nok at se til... er mere nervøs for de sidste 2 måneder hvor jeg kan gå hjemme og bare vente... Lars er heldigvis ca hjemme 1 af de måneder... så kan han underholde mig!

Anmeld

4. maj 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Jeg har bare lige brug for at fortælle, at jeg glæder mig så meget til min drengs ankomst. Jeg er "kun" i uge 34 nu, men jeg glæder mig så meget, at tiden går lidt for langsom. Hvornår kan man tillade sig, at gå lange ture, dyrke masser af sex og gå op af træpper - er det ikke allerede i uge 37??? Havde bare lige brug for at dele mine tanker med jer, og høre hvor meget i glæder jer  

Uhhhh er du gal, har et målebånd hængende på køleskabet, og klipper af hver dag, jeg er mega utålmodig nu, og synes også det er en svær tid men knap så meget søvn... Men nøj hvor jeg savner at se hende også, og vil såååå gerne give hende et kys, sådan rigtigt...... Har brug for en tidsmaskine.....

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

Jibbe skriver:

Ja det satser jeg også på at den gør... jeg skal arbejde en masse de sidste uger her inden jeg går på ferie og også på kursus så jeg har nok at se til... er mere nervøs for de sidste 2 måneder hvor jeg kan gå hjemme og bare vente... Lars er heldigvis ca hjemme 1 af de måneder... så kan han underholde mig!

Det er dejligt du har barsel så (tideligt.) Jeg skal desværre skrive projekt op til en uge før termin. Men føder jeg før, så er det ikke verdens undergang (søger for at skrive så meget som muligt - så hurtigt som muligt)

Ja det er hyggelugt at gå hjemme med manden 

Anmeld

4. maj 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Uhhhh er du gal, har et målebånd hængende på køleskabet, og klipper af hver dag, jeg er mega utålmodig nu, og synes også det er en svær tid men knap så meget søvn... Men nøj hvor jeg savner at se hende også, og vil såååå gerne give hende et kys, sådan rigtigt...... Har brug for en tidsmaskine.....

Det var en god ide med målebåndet Her står hver uge på vores kalender, så jeg bliver mindet om det hver dag Ja man har så meget lyst til at give dem et stort nys, at kigge på dem og sørge for de har alt. Hver gang jeg har kigget på babytøj/ting så bliver jeg helt kuldret, og kan ikke vente. Så nu er det slut med at kigge på det..

Anmeld

4. maj 2010

Low

mayapigen skriver:

Godt for jeg er utålmodig, plus det vil passe bedre med mine eksamer, hvis jeg føder der omkring

Nu er man så tæt på - og alligevel ikk..

Ja ikke . Jeg synes også at det er svære at vente nu end det var før for nu er man tæt på og mærker baby TYDELIGT men man føler stadig at vente tiden er lang og det føles som om der er 100 år til baby kommer .

Til alle: Netto har i øjeblikket body fra str. 62 til 90 til 10 kr stykket. De har også en pakke engangs pusleunderlag med 4 stk i for 10 kr. De har OGSÅ en pakke engangs soveunderlag (125cm x 0.80cm)  med 2 stk for 10 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.