Gravid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

AWO

cjbaby skriver:

kan høre det vidst er ganske normalt det med brysterne synes bare man har så mange bekymkringer i starten, frygter hele tiden det værste, men det er sikkert også ganske normalt?! glæder mig bare sådan til at nå lidt længere hen, så man kan mærke man er gravid.

Tillykke!! Vi glæder os til at se de første mavebilleder, høre om scanninger osv.

Men bekymringerne bliver altså ikke mindre, bare fordi du er længere henne - der kommer hele tiden nye til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

CS

Tillykke og velkommen

Anmeld

4. maj 2010

mullesmith2

cjbaby skriver:

kan høre det vidst er ganske normalt det med brysterne synes bare man har så mange bekymkringer i starten, frygter hele tiden det værste, men det er sikkert også ganske normalt?! glæder mig bare sådan til at nå lidt længere hen, så man kan mærke man er gravid.

Stort tillykke med det, Jeg er også førstegangs gravid og glæder mig til man kan mærke man er gravid  er i uge 9+1 idag og der er ik noget at se eller mærke endnu andet end symptomerne som ømme bryster, kvalme/opkast endda...  og så har jeg haft lidt hovedepine og lidt menslignende/ligamentsmerter. Det er også forskelligt hvor mange symptomer og i hvor lang tid man har dem, så det skal du ik være bekymret for  Jeg går selv lige for tiden og ikke kan forstå at jeg er gravid og har lyst til at købe flere tests bare for at tjekke, skal til mit 1. lægebesøg på fredag så tror bare jeg tager det roligt indtil da.  Held og lykke med det hele

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og Velkommen til.

Alles symptomer er forskellige, men det er klart at man kan være nervøs i starten. Desværre kan man jo hverken gøre fra eller til. Så det er bare at krydse fingre og tæer for at det går!!

Håber det bedste for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.