Gravid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

jcbaby

Hej allesammen,

Nu kan jeg endelig melde mig ind på denne side, jeg er nemlig gravid. jeg er førstegangs gravid og er bare så nervøs for at noget går galt, at jeg har svært ved at glæde mig endnu. tror jeg er 4+5 henne idag. har haft rigtig ømme brystvorter, men de er ikke så ømme længere, er det unormalt eller kan symptomer godt komme og gå?

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Patrick07

Det er meget meget forskelligt det med bryste osv. Mine blev først ømme i uge 8 og der gik i hvert fald et bare uger før de ikke gjorde ondt mere... men det er ganske normalt

Anmeld

4. maj 2010

serinasmor

tillykke med graviditeten .. og ja ... ømme bryster kommer og går ... det er bare en del af glæderne ved graviditet

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

Stort tillykke...  Jeg slap for ømme bryster...

Anmeld

4. maj 2010

Neki

Rigtig stort tillykke med graviditeten. Håber snart det bliver min tur

Anmeld

4. maj 2010

NoName

Weee, tillykke med graviditeten...

Anmeld

4. maj 2010

VNB

Tillykke med den nye lille spire i maven! 

Anmeld

4. maj 2010

Low

Tillykke!!!

Jeg havde også meget ømme bryster i starten og det stoppede efter uge 13 - 14 ca. Jeg kunne vågne op om natten og ligge og beklage mig hvor på min x kæreste sagde: Er du okey, hvad er det galt osv .

Anmeld

4. maj 2010

Sofia

Kæmpe stort tillykke med graviditeten

Anmeld

4. maj 2010

jcbaby

kan høre det vidst er ganske normalt det med brysterne synes bare man har så mange bekymkringer i starten, frygter hele tiden det værste, men det er sikkert også ganske normalt?! glæder mig bare sådan til at nå lidt længere hen, så man kan mærke man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.