Hih... Jeg tog 1, 2 påskedag fordi jeg havde 2 veninder der ikke kunne vente til tirsdag, var gået 5 dage over tid. Og jeg mener seriøst DE var på nakken af mig fra søndag eftermiddag, til mandag formiddag hvor jeg kunne skrive til dem jeg havde købt testen og nu nok skulle tage hjem og lave en. i løbet af hvad 30 sek var den positiv. Ringede til lægen tirsdag hvor jeg skulle komme op i løbet af formiddagen med en urinprøve, den var også positiv. Den ene af veninderne vendte hjem, efter at have besøgt sin kæreste og kom om onsdag, hvor hun nærmest tvang mig til at tage den 2 hjemmetest som var i pakken, for selvom jeg kunne frem vise den første, og lægen havde bekræftet om tirsdagen, så SKULLE hun se der kom 2 streger. Hun var mere spændt end jeg, og var enda nød til at optage en lille film hvor du kan se testen forandre sig. hihi.
Igår da vi var til den lidt akutte scanning stod veninden udenfor døren da vi kom ud fra gyn-lægen, hun havde smugelyttet, og stod og næsten stortudede fordi hun var så glad.
hihi.
Anmeld