Hvor mange tog I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Mettemus

Fire stks! 2 pakker med meget utydelige streger før jeg ringede til lægen... er stadig i tvivl og har købt en pakke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Low

Jeg har stemt 1. 

MEN jeg gik nogle dage inden og tænkte på om jeg var gravid selv om min x og jeg havde dyrket udeskyttet sex i et år uden at der skete noget (vi havde ikke planlagt det på trods af vi ikke beskyttede os). Jeg gik og havde det helt anderledes inde i kroppen, ikke smerter eller ømme bryster men jeg havde det på fornemmelsen og dagen efter min mens skulle have været der tog jeg en test og den viste tydeligt at jeg var gravid. Jeg skrev så en sms med det samme til min x(vi var heller ikke sammen der) om at jeg var gravid og han sagde at han gerne ville købe en test til mig så jeg kunne tage den hjemme ved ham og så ville han se det med egne øjne. Jeg tog så den anden test(der var 2 i en pakke, Nettos) dagen efter den første test, ikke fordi jeg var i tvivl men den skulle da bruges . Dagen efter min første fest der ringede jeg til lægen og 3 dage efter tog jeg den 3 test hjemme ved min x. Så alt i alt havde jeg taget 3 test men jeg var 100% sikker fra den første test

Anmeld

4. maj 2010

VNB

N&J skriver:

ja, men så varman jo også sikker på at man ikke havde set forkert, jeg troede ikke ordentligt på det før jeg havde fået resultatet hos lægen.. 

sådan havde jeg det også - troede først sådan rigtigt på det da lægen sagde TILLYKKE DU ER GRAVID!

Anmeld

4. maj 2010

Bare mig..

Jeg tog 5. + to ved lægen..

Anmeld

4. maj 2010

Trolde_mor

Tog en enkelt - den viste positiv indenfor 30 sek. Så jeg var MEGET overbevist.

Lægen tog en computertest, men var først 3 dage senere. Ville bare gerne nyde det, og tror ikke vi tænkte så meget over lægebesøg - vi havde ikke det store behov for yderligere bekræftigelse

Anmeld

5. maj 2010

FruHolm <3

jeg tog 2 inden jeg ringede til lægen fik en tid 4 dage efter, men kunne ikke lade være med at tage en igen dagen før.

de alle var flotte positive

Anmeld

5. maj 2010

Loa

6 stk. Før jeg turde tro på det. Og det gjorde jeg alligevel først da lægen bekræftede det med endnu en test

Anmeld

5. maj 2010

VIPpigen

Hih... Jeg tog 1, 2 påskedag fordi jeg havde 2 veninder der ikke kunne vente til tirsdag, var gået 5 dage over tid. Og jeg mener seriøst DE var på nakken af mig fra søndag eftermiddag, til mandag formiddag hvor jeg kunne skrive til dem jeg havde købt testen og nu nok skulle tage hjem og lave en. i løbet af hvad 30 sek var den positiv. Ringede til lægen tirsdag hvor jeg skulle komme op i løbet af formiddagen med en urinprøve, den var også positiv. Den ene af veninderne vendte hjem, efter at have besøgt sin kæreste og kom om onsdag, hvor hun nærmest tvang mig til at tage den 2 hjemmetest som var i pakken, for selvom jeg kunne frem vise den første, og lægen havde bekræftet om tirsdagen, så SKULLE hun se der kom 2 streger. Hun var mere spændt end jeg, og var enda nød til at optage en lille film hvor du kan se testen forandre sig. hihi.

Igår da vi var til den lidt akutte scanning stod veninden udenfor døren da vi kom ud fra gyn-lægen, hun havde smugelyttet, og stod og næsten stortudede fordi hun var så glad. hihi.

Anmeld

5. maj 2010

Risen

2 styks..  

Anmeld

5. maj 2010

9510

Jeg tog 2 her anden gang og så ringede jeg til lægen, som ikke havde tid til at tage en test, men det kunne hans sekretær gøre for mig, for jeg ville bare være sikker på at den nu også var god nok efter at have prøvet i næsten 8 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.