Hvor mange tog I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

betski

Jeg var ved lægen for at få lavet celleskrab og havde ingen anelse om at jeg var gravid  men da jeg kun havde haft 2 dages blødning ville hun lige tage en g-test for en sikkerheds skyld. Og sørme om den ikke var positiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

B&J

Jeg tog en den første jeg har taget i alle mine 23år  så det var super spænde endelig af prøve en test...

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

Jeg har stemt blankt...

Det var lidt rodet.. jeg tog en hjemme som var negativ.
Var ved lægen senere som tog en der var negativ.
Så blev der taget blodprøve, der var tallene så lave at han ikke troede på jeg var gravid...
Og endelig efter jeg var gået 2 uger over tid tog jeg en test hos lægen som var positiv

Anmeld

4. maj 2010

Pige2009

Jeg tog 2 tests og ringede så til lægen

Anmeld

4. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg har stemt blankt, fordi det svinger en del.

ved de første 2, tog jeg kun en posetiv, så troede jeg på det. ved nr. 3 tog jeg først en negativ, en uge senere tog jeg en posetiv...og så måtte jeg lige ha endnu en for at være sikker. den 4. gang tog jeg først et par negative...og 4 dage efter tog jeg en enkelt som var posetiv. så måske sku jeg bare ha svaret en da det er gennemsnittet

Anmeld

4. maj 2010

VNB

Jeg tog 11 test i løbet af 7 dage...  men det var kun fordi at jeg simpelthen ikke kunne tro på at det var sandt at jeg var gravid! Så skønt at komme op til lægen og deres også viste bragende positiv

Men vil da sige at så længe man bare har én positiv hjemme test er det da bare med at få ringet til lægen  det giver jo en hvis ro og tryghed.

knus

Anmeld

4. maj 2010

N&J

MoarJ skriver:

Jeg tog mere end 6 stks...

Hihihi.. tænkte nok at der var nogen derude...

Anmeld

4. maj 2010

N&J

VNB skriver:

Jeg tog 11 test i løbet af 7 dage...  men det var kun fordi at jeg simpelthen ikke kunne tro på at det var sandt at jeg var gravid! Så skønt at komme op til lægen og deres også viste bragende positiv

Men vil da sige at så længe man bare har én positiv hjemme test er det da bare med at få ringet til lægen  det giver jo en hvis ro og tryghed.

knus

ja, men så varman jo også sikker på at man ikke havde set forkert, jeg troede ikke ordentligt på det før jeg havde fået resultatet hos lægen.. 

Anmeld

4. maj 2010

eliasogmor

jeg tog 1...anede uråd da mens ikke dukkede op som den plejede....

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

N&J skriver:

Hihihi.. tænkte nok at der var nogen derude...

Ja da....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.