Nyt garn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Det er klipningen der er anderledes også - specielt længden bagpå. Jeg har selv sat håret på alle billederne.... men jeg bad hende jo heller ikke om at lave det samme som den gang så vil ikke gi hende skylden, men har fundet ud af hvad jeg selv bedst kan lide

jeg synes begge dele er pænt til dig søde;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

jeg synes begge dele er pænt til dig søde;0)

Taaaark

Anmeld

4. maj 2010

anna-jonas

Sikke fint............men vil give dig ret, synes også at det andet så bedre ud.............tror egentligt at det er klippet mere op, og der er lidt flere lyse stiber i. Men altså, det ser sgi' også godt ud, det nye.........

Knus Mette

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Sikke fint............men vil give dig ret, synes også at det andet så bedre ud.............tror egentligt at det er klippet mere op, og der er lidt flere lyse stiber i. Men altså, det ser sgi' også godt ud, det nye.........

Knus Mette

Tak for dit ærlige svar Mette ;)

Ja farverne er meget forskellige de to gange. Sidst fik jeg nemlig 3 farver striber i (lys, mørk og orange) hvor det denne gang er en brun helfarve og så 2 sorte områder med tilsvarende lyst.

Ja hun har vidst klippet det meget forskelligt, men vil også sige at jeg plejer at bede om noget andet og ikke det samme igen og igen så nok derfor hun har gjort det anderledes. Og så fordi hun jo sikkert ikke kan huske hvordan hun i marts sidste år klippede på mig.....

Anmeld

4. maj 2010

sarahb

Det ser bare skiii godt ud.. Helt vildt, ville ønske jeg turde få kort hår.. Så havde jeg haft Rihanna fritz. Men jeg er en lille bangebuks... Og har en mand der ELSKER laaangt hår

Men du ser drøn godt ud smukke

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

sarahb skriver:

Det ser bare skiii godt ud.. Helt vildt, ville ønske jeg turde få kort hår.. Så havde jeg haft Rihanna fritz. Men jeg er en lille bangebuks... Og har en mand der ELSKER laaangt hår

Men du ser drøn godt ud smukke

Ååh tak skattepige

Du er skisme også hammer lækker med dit lange smukke hår så behold du blot det!!!!

Anmeld

5. maj 2010

Ranarupta

Jeg synes, at det er helt vildt flot og jeg er dybt misundelig! (Akkurat ligesom da du viste de andre page-billeder!!)

Anmeld

5. maj 2010

lion

Sikke flot dit nyt hår er.

Ja det er da kedeligt han vælger at få feber den dag du skulle slappe lidt af.

Anmeld

5. maj 2010

Englepigen

Vinker skriver:

Mange tak ska du ha

Nej det er ikke mine naturlige krøller, men jeg har stadig permanent i det halve af det. Jeg ved at man kan købe en masse produkter som man putter i håret inden man glatter det med et glattejern. Det er også vigtigt at have et ordentlig glattejern

Når jeg føntører håret strækker jeg og redder jeg i håret og så er krøllerne ikke ret tydelige bagefter. Så er de forholdvise nemme at glatte ud, men måske det er sværer når det er naturlige krøller...

Okay.

Jeg har som regel mit hår i en fletning til det tørre, så er det forholdsvist uden krøller og så glatter jeg det med en frisør jern og bruger frisør produkter..men der er stadig krus i det

Men må da bare acceptere mine krøller.

Men tilbage til emnet - både krøller og den nye frisure klæder dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.