Nyt garn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Vinker

kitty skriver:

Jeg synes det er virkelig pænt! Jeg overvejer selv at tage springet med at klippe et godt stykke af i morgen, når jeg skal til frisør.. Nogle gange skal der ske en forandring!

Jeg synes det klæ'r dig rigtig godt, også faven! Det bliver måske lidt lysere, når solen engang kommer frem..

Lookin' gooood

Dejligt at høre at du også ka li det ;)

Hvor spændende at du ska til frisør i morgen. Jeg stemmer for at du får lavet noget nyt ved håret nu her i det lyse forår :) Nu tror jeg ikke lige jeg har set hvordan dit hår er nu, men ingen tvivl om at en tur ved frisøren er godt for garnet ;)

Good fornøjelse - ser frem til at se et billede ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Dejligt at høre at du også ka li det

Hvor spændende at du ska til frisør i morgen. Jeg stemmer for at du får lavet noget nyt ved håret nu her i det lyse forår Nu tror jeg ikke lige jeg har set hvordan dit hår er nu, men ingen tvivl om at en tur ved frisøren er godt for garnet

Good fornøjelse - ser frem til at se et billede

Hihi, nå nej, det har du nok ikke set. Jeg kan lige sende koden til mit album Så kan jeg lægge før og efter ud i morgen.. Jeg synes bare jeg trænger til noget forandring!

Når nu det er gået så godt for dig, mon så ikke også jeg tør?

Anmeld

4. maj 2010

Lilletrold

Du er smuk uanset hvad du laver ved dit hår, og syntes det er super frisk dit hår

Anmeld

4. maj 2010

Jules

Det ser rigtig godt ud Rikke

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

kitty skriver:

Hihi, nå nej, det har du nok ikke set. Jeg kan lige sende koden til mit album Så kan jeg lægge før og efter ud i morgen.. Jeg synes bare jeg trænger til noget forandring!

Når nu det er gået så godt for dig, mon så ikke også jeg tør?

Har lige set billeder - Wauw du er da en KØN pige! Og det klær dig både med mørkt og lyst hår!

Er spændt på at se resultatet ;)

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

Lilletrold skriver:

Du er smuk uanset hvad du laver ved dit hår, og syntes det er super frisk dit hår

Åååh hvor er du sød Carina - tusind tak

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Har lige set billeder - Wauw du er da en KØN pige! Og det klær dig både med mørkt og lyst hår!

Er spændt på at se resultatet

Tak, nu rødmer jeg helt Det er mørkt nu, og tror det fortsætter sådan. Det er nemmest at holde

Jeg er spændt på i morgen. Glæder mig til at forkæle mig selv. Ærgeligt du ikke rigtig kunne nyde det den dag du var os frisøren. Det er et dejligt frirum, og skønt at blive nusset om

Anmeld

4. maj 2010

mama09

Vinker skriver:

For små 2 uger siden var jeg en smut forbi frisøren. Det var efterhånden ved at være ret tiltrængt, men havde bare så svært ved at finde ud af hvad jeg skulle ha gjort ved håret. Om jeg skulle beholde krøllerne eller ej. Om det fortsat skulle være langt eller ej. Om det skulle være lyst eller mørk..... Ja spørgsmålene var mange.... Og jeg som troede, at nu skulle jeg rigtig sidde der og nyyyde at blive forkælet hos frisøren, men der sker selvfølgelig det der bare ikke må ske.... Lige som jeg sidder der og har fået farve i lidt over halvdelen af håret ringer de fra vuggestuen; Niklas Emil har 39,4 i feber! Øøøøhmm..... Jamen jeg kan altså ikke hente ham og Morten er i Odense på arbejde..... Jeg måtte desværre sige til dem at der mindst ville gå 1 time før jeg kunne hente ham

Så sad jeg dér.... Jeg kunne virkelig ikke sidde stille på den stol og jeg svedte og havde bare lyst til at gå med alt farven i håret. Tiden bare sneglede sig afsted og jeg følte mig virkelig som en meget dårlig mor

Jeg sagde til min frisør, at hun ikke skulle sætte mit hår, men bare hurtigt tøre det for jeg skulle bare ud af døren, men hun var meget ked af, at jeg gik på den måde. Hun blev nødt til at lige hurtigt at glatte det forreste så hun kunne rette det lidt til med saksen.

Så snart jeg kom ud fra frisøren ringede jeg til vuggestuen for at sige at jeg nu endelig var på vej for der var gået over 1½ time på det tidspunkt . De beroligede mig med, at de havde fået Niklas Emil til at sove indefor i barnevognen, og at jeg derfor bare skulle tage den med ro..... Da jeg kom hen i vuggestuen var han lige vågnet og lå og puttede hos en af pædagogerne. Niklas Emil så meget undrende på mig og ville ikke rigtig op til mig for jeg så jo bestemt ikke ud som jeg plejede... Også lige en træls dag at få nyt hår på når drengen er syg

Nå men her er så lidt billeder taget i dag - Fik nemlig ikke taget billeder den dag jeg fik det lavet. Både fordi jeg havde en febersyg dreng (som var helt frisk dagen efter. Tror det igen var tænderne for han har nu 2 nye hjørnetænder) og fordi jeg havde den vildeste farvekant hele vejen rundt om håret som jeg ikke havde ro i røven til at få vasket af hos frisøren....

Jeg er nu ikke selv heeelt tilfreds med håret......

Billede 1 er selvf. et "før-billede"

synes det er smadder flot

Håber knægten har fået det bedre

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Tak ska du ha Jeg er også rigtig glad for farven, men det er selve klipningen jeg ikke heeelt er tilfreds med. Måske det ikke skulle ha været klippet så meget op i nakken. Hun har lavet pacehår på mig før som har været bedre....

Kan godt være det er svært lige umiddelbart at se, men var mere tilfreds sidste gang...

jeg kan godt se foreskellen.... men er det ikke fordi hun ikke havde tid at sætte det?

Anmeld

4. maj 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

jeg kan godt se foreskellen.... men er det ikke fordi hun ikke havde tid at sætte det?

Det er klipningen der er anderledes også - specielt længden bagpå. Jeg har selv sat håret på alle billederne.... men jeg bad hende jo heller ikke om at lave det samme som den gang så vil ikke gi hende skylden, men har fundet ud af hvad jeg selv bedst kan lide ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.