plukveer hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Low

Første gang jeg mærkede mine var i uge 18-19 ca. Min mave blev helt hård og spændte meget. Jeg fik/får det hver gang jeg har sex og jeg får det også lidt tilfældigt ud over at jeg får det hver gang jeg har sex. Nu synes jeg at de føles meget anderledes efter jeg er kommet forbi uge 30.. men de må ikke gøre ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Pige2009

De kan komme ganske tidligt og vare tiden ud Nogen har dem hele tiden, andre slet ikke.

K.h. Linda

Anmeld

4. maj 2010

mullesmith2

Tak for alle svarene, Det lyder somom jeg havde plukveer så, syntes bare det er tidligt at mærke sådan noget hehe. Men min mave blev helt hård og det strammede sådan rimelig meget og stak en smule omkring navlen, men det gik ret hurtigt over har ik haft det siden eller før  Men så ved jeg da hvordan det føles hvis det var plukveer.

Anmeld

4. maj 2010

Muffinmus

MEGET forskelligt.

Du har dem sådan set hele tiden, nogle mærker dem abre slet ike mens andre ent faktisk kan mærke dem meget og meget tidligt.

Første gang var det fra ca uge 20 og her nande gang var det fra uge 12.....men der var jeg også ret stresset:-)

Anmeld

4. maj 2010

XXSS

ka-ri-na skriver:

jeg fik mine de første i uge 11... den eneste måde jeg bemærkede det på var at min mave blev helt hård.... det var faktisk ganske tilfældigt at jeg fik kigget og mærket på maven...

Ja det er vildt så forskellige de graviditeter er

Anmeld

5. maj 2010

CS

Jeg læste i et blad, at man faktisk også har plukveer selv om man ikke er gravid - fordi livmoderen træner sig selv til den dag hvor man bliver gravid og skal føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.