Reklamatio på melton hjemesko - tosset :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

LotteN

En god afslutning på en øv sag.

Jeg har nu snakket med sælger og hun gav mig tilbuddet at gå pengene retur eller nye hjemmesko - så nu får jeg pengene retur - så alt i alt endte det godt og hun var rigtig sød og forståelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

slettet_7530

Super at det gik sådan siger en fra heppekoret .

Det kan jo også være at forbehandlingen af skindet er gået galt så farven ikke binder eller garving af skindet, BTW så forstår jeg heller ikke hvis hun ville sætte sit gode ry på spil og evt miste en god kunde ved at nægte dig ombytning eller penge retur

Ellers kan jeg klart anbefale dig dem fra tinyzone også deres lammeuldsfutter til om vinteren de er halvpebret men skønne

Anmeld

4. maj 2010

LotteN

albertesmor skriver:

Super at det gik sådan siger en fra heppekoret .

Det kan jo også være at forbehandlingen af skindet er gået galt så farven ikke binder eller garving af skindet, BTW så forstår jeg heller ikke hvis hun ville sætte sit gode ry på spil og evt miste en god kunde ved at nægte dig ombytning eller penge retur

Ellers kan jeg klart anbefale dig dem fra tinyzone også deres lammeuldsfutter til om vinteren de er halvpebret men skønne

hehe, tusind tak nu gider jeg i hvert fald ikke købe et par melton futter  i skind igen.. 

Anmeld

4. maj 2010

netdaddy

Miss.Sunshine skriver:

Hey Hey. Du har altså fuld ret til at få dine sko ombyttet eller pengene retur og det er der hvor DU HAR KØBT DEM der skal gøre det. Der er ikke noget der hedder "melton afgører selv deres reklamtioner" det findes ikke i købeloven og er ikke muligt. Du skriver til dem at du laver en reklamation til DEM og at du forventer varen ombyttet eller penge retur inden for rimelig tidsfrist. En uge feks. Og kan de ikke finde ud af det går du til forbrugerstyrelsen hvor du med 100% får medhold og de får regningen for dine omkostninger.

Du har fuldstøndig ret - det her lyder som iPhone (der var i kontakt for ikke så længe siden) om igen.

Der forlød det sig at Apple selv tog stilling til reklamationerne, hvilket ikke er lovligt ifølge danske regler.

Så jeg ville nok henvise til forbrugerklagenævnets afgørelse i den sag, som ikke adskiller sig fra denne sag.

Anmeld

4. maj 2010

Mumto3

LotteN skriver:

altså nu har jeg jo stået med skoene i hånden og der er ikke spildt noget på dem, det er faldet af der lillae... jeg blev spurgt hvor de var blevet brugt og jeg skrev et var blevet brugt indenfor, da min datter går, så hun har sko på udenfor og ikke hjemmesko..

og nu skriver de jo så de er blevet vasket eller blevet brugt udenfor! og lige meget hvad, så kan de ikke tillade sig at behandle en kunde på denne måde - det er da den ringeste service ever!

Ok, så har jeg bare 'misforstået' billede,  hvis du forstår hvad jeg mener! Jeg havde ikke fattet af det lilla var faldet af! Som jeg skrev synes jeg det så ud som om der var spildt ovenpå skoen. Men billeder kan jo snyde meget.

Anmeld

4. maj 2010

Lærke & Lucas

LotteN skriver:

synes du så det er fair efter 14 dages brug i dagplejen (en 4 timer om dagen) at de skal se sådan ud. nu er min datter jo gående, så slider ikke på samme måde på snuden som et kravlende barn gør!

Nej jeg synes ikke det er fair. Nu kravler min datter jo så troede det var derfor men det er faktisk hele pussen der ser slidt ud. Jeg havde bare ikke tænkt på at klage men det skulle jeg måske have gjort.

Anmeld

4. maj 2010

LotteN

Lærke 2009 skriver:

Nej jeg synes ikke det er fair. Nu kravler min datter jo så troede det var derfor men det er faktisk hele pussen der ser slidt ud. Jeg havde bare ikke tænkt på at klage men det skulle jeg måske have gjort.

Men det er jo aldrig for sent at klage over såda net par sko. Man skulle tro de havde lavet en fejl på nogle af dem, for der er jo nogen herinde der har de samme sko og de er super fine endnu... men min veninde har de samme hjemmesko og de ser ligesådan ud!

Anmeld

4. maj 2010

Lærke & Lucas

LotteN skriver:

Men det er jo aldrig for sent at klage over såda net par sko. Man skulle tro de havde lavet en fejl på nogle af dem, for der er jo nogen herinde der har de samme sko og de er super fine endnu... men min veninde har de samme hjemmesko og de ser ligesådan ud!

Jeg tror bare ikke jeg har min kvitering mere, men ved at jeg ikke skal have melton pusser igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.