ond kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Dvs. du har kontakt med ham du fantasere om?

ja kender ham men ikke en jeg snakker med til daglig. Har også fortalt jeg har kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Ansemusen

Vi hører vist også til de mindre normale herhjemme. Tror mange fantaserer om andre, vi har bare ikke det behov. Men normalt er det garanteret! Synes dog det begynder at bevæge sig i en lidt forbudt retning når det handler om nogen man kender. Men det er sikkert bare min holdning. Så længe du er din mand tro og ikke lukker øjnene og forestiller dig, at du har sex med en anden, mens du er sammen med din kæreste (men igen, kun min holdning! Nogle vil helt sikkert synes det er helt fint at tænke på en anden end den man har sex med imens det står på).

Anmeld

4. maj 2010

Sisley

Det er helt normalt at fantasere om andre og efter min mening fuldstændig legalt så længe det bliver ved fantasien - og det er lige gyldigt om det drejer sig om en konkret mand eller fantasier om et helt fodboldhold. Nogle oplever også et fuldstændig uskyldigt crush selvom de er i et forhold.

Det lyder dog som om, at det der i virkeligheden bekymrer dig er om du stadig elsker din kæreste og det kan du ikke afgøre ud fra om du tænder på søde komplimenter fra en anden mand.

Anmeld

4. maj 2010

<3

Anonym skriver:

Har spurgt om han ikke kunne være lidt spontan, og elske lidt med mig uden for sengen, hvor lyset er slukket.

Har ikke lyst til at være sammen med en anden, men bliver så meget grebet af det, når manden fortæller mig at han synes jeg er så fræk.

haha det er da bare det værste man kan sige til et andet menneske :

"Øhm baby kan du ikke lige være lidt mere spontan og du lige pludselig, når jeg har lyst, tage mig med overraskelse og vildt og voldsomt!"

Du er meget sød, men det er lidt strengt at forlange, din kæreste er jo ikke tankelæser, tror du må være mere specifik, plus at bede om "spontanitet" fra en der måske ikke har "spontanitet" i sin seksualitet kan man altså ikke. Sådan noget skal læres. Gerne i fællesskab. Vis ham hvordan det skal gøres i stedet for at vente på at han gør noget som han umuligt kan gætte sig til.

Fx. sige på onsdag så kommer jeg ind i stuen og så skal du være nøgen, du bestemmer tidspunktet og om du har lyst, men jeg vil gå og tænke på det og glæde mig for det synes jeg kunne være frækt.

Så er der et fællesskab omkring den spontanitet du efterspørger.

Men sød det er du

Anmeld

5. maj 2010

Muffinmus

ork , du er heeelt normal:-)

Der er super mange der henter insiration fra andre i tankerne i ny og næ...hvorfor tror du nøgenbilleder hitter hos mænd?? ja det er fandme ikke fordi de KUN tænker på deres dejlige kone

Så det skal du absolut ikke have dårlig samvittighed over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.