ond kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.153 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg bliver nød til at komme ud med det..

Føler mig som verdens dummeste kæreste. Elsker ham rigtig højt, og vi ønsker os baby. Men Jeg har en sex fantasi til en mand der er 15 år ældre end mig. Føler mig så led og fej at jeg tænker på en anden. Kan godt lide vores sex, men jeg mangler bare noget mere.

Er jeg den eneste der har det eller haft det på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Føler mig som verdens dummeste kæreste. Elsker ham rigtig højt, og vi ønsker os baby. Men Jeg har en sex fantasi til en mand der er 15 år ældre end mig. Føler mig så led og fej at jeg tænker på en anden. Kan godt lide vores sex, men jeg mangler bare noget mere.

Jeg tror bestemt ikke du er den eneste der fantaserer om en anden... Jeg er DRØN kedelig, så jeg har nok i min mand , men det er da fuldstændig normalt at være seksuelt nysgerrig!? Så længe du ikke gør noget ud af at realisere din fantasi synes jeg da bare du skal hygge dig med den

Hvis du kan formulere hvad det er du mangler synes jeg du skal tale med ham om det.. Måske han også mangler et eller andet og en snak kan forbedre Jeres sexliv

Knus Caroline

Anmeld

3. maj 2010

Svei

Anonym skriver:

Tror du ville være mere unormal hvis ikke du havde fantasier der omhandlede andre også...der går jo intet af din mand så længe det bare er fantasier og noget skal man vel have for sig selv, ikke..

Men måske du skulle fortælle din man hvad du ønsker dig af jeres sex, så fantasien for altid forbliver en fantasi og ikke et sted du henter det du mangler.

KNus..

Anmeld

3. maj 2010

Margorie

Hvor er du sød.. Hihi.. Hvis du fortæller din kæreste det er jeg sikker på han kan trøste dig med at han også fantasere om andre

Anmeld

3. maj 2010

Sofia

Tror det er ganske normalt, mange tænker på andre end deres kæreste, om det så er en skuespiller, sanger, model, person de kender eller ja, hvad det er.. Man må jo godt samle appetit ude, bare man spiser hjemme Synes ikke du skal føle dig som en ond kæreste pga. det. Snak med ham om det hvis du føler behov for det - hvem ved måske har han lignende fantasier, og så kan I bekræfte hinanden i at det er normalt og ok.

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg tror bestemt ikke du er den eneste der fantaserer om en anden... Jeg er DRØN kedelig, så jeg har nok i min mand , men det er da fuldstændig normalt at være seksuelt nysgerrig!? Så længe du ikke gør noget ud af at realisere din fantasi synes jeg da bare du skal hygge dig med den

Hvis du kan formulere hvad det er du mangler synes jeg du skal tale med ham om det.. Måske han også mangler et eller andet og en snak kan forbedre Jeres sexliv

Knus Caroline

Har spurgt om han ikke kunne være lidt spontan, og elske lidt med mig uden for sengen, hvor lyset er slukket.

Har ikke lyst til at være sammen med en anden, men bliver så meget grebet af det, når manden fortæller mig at han synes jeg er så fræk.

Anmeld

3. maj 2010

nannanadja

Jeg må være underlig så--- jeg fantasere ikke om nogle andre mænd end min kæreste og håber da i den grad at han også kun fantasere om mig..

Anmeld

3. maj 2010

Sofia

Anonym skriver:

Har spurgt om han ikke kunne være lidt spontan, og elske lidt med mig uden for sengen, hvor lyset er slukket.

Har ikke lyst til at være sammen med en anden, men bliver så meget grebet af det, når manden fortæller mig at han synes jeg er så fræk.

Dvs. du har kontakt med ham du fantasere om?

Anmeld

3. maj 2010

Anonym trådstarter

Hvad gør man hvis man synes kæresten bare er faren til ens barn, men at han bare ikke har lige så meget lyst til sex som mig? Har prøvet med fræk tøj, legetøj, spurgt om sex i bil skov osv, men det er ikke som om der er noget der lyster.

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvad sagde han til det? Har han ikke lyst til at avancere sexlivet lidt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.