Øv hvor jeg bare synes alting er noget skidt lige nu... 
Min elskede bil som har fulgt mig igennem tykt og tyndt de sidste 4 år, skal nu synes, og enten kan det ikke svare sig, eller også er det så dyrt at jeg ikke har råd til det.
Jeg har spurgt i banken om jeg kan låne til at få den lavet (ca. 15.000), jeg har fået et blankt nej. jeg tænkte det kan ikke passe, har derefter forsøgt i 5 andre banker alle med samme resultat...
Jeg er på SU, enlig forsøger (dobbelt SU). Jeg har noget træls gæld fra en tidligere lejlighed (130.000). Der udover har jeg altid betalt mine regninger, afdrager godt på min gæld (3500 pr mdr.), har en sund økonomi. Føler virkelig jeg har rigtig meget styr på min økonomi, og nu kan jeg ikke låne 15.000 til at få min bil lavet?!!? Jeg er rystet sur og ked af det.
Et liv uden bil, kan jeg slet slet ikke forestille mig... I hverdagen er det ikke noget problem, bussen kører jævnlig til og fra hvor jeg bor. Men weekenderne!!! Hele mit liv handler om mine weekender, hvor vi nærmest bor i naturen - skoven, stranden. Vores hundetræning, vores fritidsinteresse, som gør at vi SKAL bruge en bil. Mit liv vil simpelthen være RØVSYGT hvis ikke jeg har en bil... 
Mest af alt er jeg bar SÅ skuffet over min bank!
Nogen der ligger inde med nogle rigtig gode idéer? 
Bilfinansiering er ikke en mulighed - de vil ikke låne mig penge da jeg er på SU.
Min familie er i første omgang ikke en mulighed - jeg bryder ikke mig ikke om at skulle gå tiggergang i familien.....
Andre råd eller bare trøstende ord vil blive modtaget med kyshånd. 
Anmeld