"Opfordring" til Anasmor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

heh.. tålmodighed er en dyd..

Så vil jeg råde dig til til IKKE at modelere med fondant eller mmf, men gumpaste! ellers kommer der til at ligge fondant alle vegne .. LOL..

Men er det gumpaste folk bruger??? Troede det var mmf... Mmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Anasmor

Hej alle og mange tak for roserne... må ærligt indrømme at en how to i billeder har jeg simpelthen ikke overskud til lige for tiden... Jeg har ikke nogle bestemte tricks til modellering ud over TID... og masser af den... har lige modelleret bamse (fra bamse og kylling) og det tager altså bare 2 timer og 15 minutter for at den bliver som jeg gerne vil have den... Så det handler om tålmodighed, og masser af tid og tusindvis af rettelser hele tiden

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Men er det gumpaste folk bruger??? Troede det var mmf... Mmm.

Aner det ikke, i usa er det vidst det alle bruger, men herhjemme ved jeg ikke.. jeg ved bare at det er bedre at modelere med da det ikke bliver så blødt, og lettere holder formen.. så hvis man er utålmodig er det nok det bedste at bruge

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

Anasmor skriver:

Hej alle og mange tak for roserne... må ærligt indrømme at en how to i billeder har jeg simpelthen ikke overskud til lige for tiden... Jeg har ikke nogle bestemte tricks til modellering ud over TID... og masser af den... har lige modelleret bamse (fra bamse og kylling) og det tager altså bare 2 timer og 15 minutter for at den bliver som jeg gerne vil have den... Så det handler om tålmodighed, og masser af tid og tusindvis af rettelser hele tiden

Puha, det var godt nok lang tid!

Men ja, så må vi jo klare os uden ..

Men er sikker på at du ingen klager får herfra hvis du en dag syns at du har overskud til at tage nogen billeder undervejs

Knus herfra

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Aner det ikke, i usa er det vidst det alle bruger, men herhjemme ved jeg ikke.. jeg ved bare at det er bedre at modelere med da det ikke bliver så blødt, og lettere holder formen.. så hvis man er utålmodig er det nok det bedste at bruge

Var det ikke noget med at blande glucose i mmf'en? Så blev det mere modellér-bart?

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

Var det ikke noget med at blande glucose i mmf'en? Så blev det mere modellér-bart?

Nej det er tylose - man navnet er da let at tage fejl af

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Nej det er tylose - man navnet er da let at tage fejl af

Nåååeee Okay jeg må have fat i det. Jeg skal lave en modellerings workshop med mine kusiner på vores sommerferie

Anmeld

4. maj 2010

KatrineR skriver:

Jeg er sikkert ikke alene om dette ønske, men kan ikke se at andre har spurgt om/efter dette.

Jeg FORGUDER alle dine modeleringer, og kan ikke fatte hvordan du kan lave dem så flotte som du kan, derfor denne "opfordring"..

Kunne du ikke tænke dig at lave nogen tutorials med modelleringer så vi andre osse kan lave nogen flotte figurer? Jeg har det sådan at hvis jeg kan se en trin for trin til hvordan tingene er blevet lavet kan jeg SAGTENS  lave dem 90% magen til, men hvis jeg bare ser et billede af figuren kan jeg absolut ikke lave det..

Er det kun mig der kunne tænke mig det?

Enig!!!

Stine 39+6

Anmeld

4. maj 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Nåååeee Okay jeg må have fat i det. Jeg skal lave en modellerings workshop med mine kusiner på vores sommerferie

Lyder super hyggeligt!

Jeg vil opfordre dig til at købe det på den hollandske side, der koster en bøtte kun ca 15,- hvorimod den koster omkring 100 herhjemme

Men så koster porto derfra jo osse 75,- så sæt det sammen med noget andet du skal købe

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

KatrineR skriver:

Lyder super hyggeligt!

Jeg vil opfordre dig til at købe det på den hollandske side, der koster en bøtte kun ca 15,- hvorimod den koster omkring 100 herhjemme

Men så koster porto derfra jo osse 75,- så sæt det sammen med noget andet du skal købe

Okay ... Mmm. Jeg må lige finde ud af tingene når jeg når tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.