"Opfordring" til Anasmor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

MoarTNoah

Jeg er sikkert ikke alene om dette ønske, men kan ikke se at andre har spurgt om/efter dette.

Jeg FORGUDER alle dine modeleringer, og kan ikke fatte hvordan du kan lave dem så flotte som du kan, derfor denne "opfordring"..

Kunne du ikke tænke dig at lave nogen tutorials med modelleringer så vi andre osse kan lave nogen flotte figurer? Jeg har det sådan at hvis jeg kan se en trin for trin til hvordan tingene er blevet lavet kan jeg SAGTENS  lave dem 90% magen til, men hvis jeg bare ser et billede af figuren kan jeg absolut ikke lave det..

Er det kun mig der kunne tænke mig det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Svane83

Nej også her, er sikker på at jeg også bliver bidt af en gal kagebager og pynter ikke mindst.

Anmeld

3. maj 2010

Guldet

Ja det var da en super ide

Anmeld

3. maj 2010

Jordbærpigen

Enig enig

Anmeld

3. maj 2010

Nemesis

ja jeg tilslutter mig koret!

:-) Sisse

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HEP!

Ikke at jeg regner med at blive super modellør, ud fra en tutorial ... MEN måske en ANELSE bedre

Anmeld

3. maj 2010

MoarTNoah

Dejligt at jeg ikke er den eneste .. men nu venter vi stadig svar fra anasmor jo

Anmeld

3. maj 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

HEP!

Ikke at jeg regner med at blive super modellør, ud fra en tutorial ... MEN måske en ANELSE bedre

Af hvad du har sagt om hvor dårlig du er til det, kan det da kun gå fremaf ..

Anmeld

3. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KatrineR skriver:

Af hvad du har sagt om hvor dårlig du er til det, kan det da kun gå fremaf ..

Altså jeg syns jeg er go til at lave kager. Men jeg kan bare ikke det med at modellere altså... Vil gerne lære det, men jeg tror det går udover min forstand Tog endda modellering på min højskole i sin tid hehe... Jeg måtte kyle leret ad h til, de fleste timer og gå i vrede... Modellering bringer mit pis i kog!! hehe...

Anmeld

3. maj 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Altså jeg syns jeg er go til at lave kager. Men jeg kan bare ikke det med at modellere altså... Vil gerne lære det, men jeg tror det går udover min forstand Tog endda modellering på min højskole i sin tid hehe... Jeg måtte kyle leret ad h til, de fleste timer og gå i vrede... Modellering bringer mit pis i kog!! hehe...

heh.. tålmodighed er en dyd..

Så vil jeg råde dig til til IKKE at modelere med fondant eller mmf, men gumpaste! ellers kommer der til at ligge fondant alle vegne .. LOL..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.