Vækstscanning uge 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Halbschön

Zette skriver:

Det vigtigste er også at hun blev derinde til efter 34 uger. Så jeg er meget meget tilfreds, men vil da helst undgå at presse 5 kg baby ud  Men nu får jeg allernådigst lov til at føde i starten af juni... en uge før. Og det skal vi så tale om her om 3 uger..

For det der igangsætning er noget værre noget siger de. 

Jeg havde en GOD igangsættelse... Jeg havde jo fra starten fået at vide at jeg ville blive sat igang senest en uge over termin pga. stort barn.. Det glemte lægen bare at notere i journalen, så jeg blev først sat igang 42+0, og fødte 42+1... Jeg blev scannet om mandagen til at han vejede 4504g, og jeg fødte om lørdagen.. Så mine scanninger har passet rigtig godt...

Jeg finder lige et link til min FB, så kan du læse om min igangsættelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Man kan efterhånden ikke se noget på de scanninger fordi baby er så stor, så Nicolai som ikke er pro ligesom mig, var godt nok lidt skuffet da vi gik... "da I sagde om det var maven, så lignede det bare at skærmen var fedtet" Han havde ellers glædet sig enormt meget 

Men så er det jo godt at der officielt kun er 35 dage til hun stensikkert er ude!

Øv altså... 

Så gider jeg ikke glæde mig og så blive skuffet. Men vil istedet glæde mig til at få nogle mål på ham

Anmeld

3. maj 2010

LinLin

Renée88 skriver:

Hehe Tror vi forstår at ruge store børn i vores familie.

Min mor med 4 børn:

Mig - født 1 dag efter termin - 3780g.

Lillebror - 14 dage før - 4100g

Lillebror - termin - 4300g

Lillebror - født 6 uger før - 3480g

Ja hold da op!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.