Vækstscanning uge 34

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

smokin

Prinsessen vejer nu 3375 gram

Pyha vi har altså stadig 6 uger til termin. Scanningslægerne og jordemødrene er dog dybt uenige om hvad hun vejer derinde og jordemødrene (der var to inde over idag) skyder prinsessen til omkring 3000 gram imens scanningslægerne mener hun er lidt større. Hvis den holder med scanningslægerne har vi altså forøget vægten i maven med 900 gram på 15 dage  

Hun er yderst stor og nu er der kaldt til "krisemøde" hvor de diskuterer hvad der skal ske.

Imens venter vi spændt på om hun mon snyder dem alle og selv vælger sin ankomstdato.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Koen.

wow hun bliver da noget af en basse og 900g på 15 dage er jo helt vildt..

Anmeld

3. maj 2010

Halbschön

Zette skriver:

Pyha vi har altså stadig 6 uger til termin. Scanningslægerne og jordemødrene er dog dybt uenige om hvad hun vejer derinde og jordemødrene (der var to inde over idag) skyder prinsessen til omkring 3000 gram imens scanningslægerne mener hun er lidt større. Hvis den holder med scanningslægerne har vi altså forøget vægten i maven med 900 gram på 15 dage  

Hun er yderst stor og nu er der kaldt til "krisemøde" hvor de diskuterer hvad der skal ske.

Imens venter vi spændt på om hun mon snyder dem alle og selv vælger sin ankomstdato.

Hold da op...

Nicolai vejede 3100g i uge 34...

Anmeld

3. maj 2010

LinLin

Renée88 skriver:

Hold da op...

Nicolai vejede 3100g i uge 34...

David vejede 3120 da han blev født (37+6)

Anmeld

3. maj 2010

mettenoah

Zette skriver:

Spændende spændende

Anmeld

3. maj 2010

lululupo

Ahhhh du har spist de is, har du....... Ej spøg, vildt hvis de har ret, så har prinsessen da en god appetit Så ender det nok med du ikk går tiden ud!!!! Jeg selv føler godt nok også at vores prinsesse i løbet af denne nat er blevet KÆMPE!! 

Anmeld

3. maj 2010

B&J

hhihihi de sagde jo også til mig ved scanningen og min læge og min jordmor af min dreng vejede mellem 3500g og 4000g. men da han kom ud var han en lille smuk prins på 2810 han snød dem alle

Anmeld

3. maj 2010

lollandpigen

Havde det lige omvendt.... da jeg fødte min dreng blev jeg om mandagen scannet pga svangerskabs forgifning og han vejede omkring 3000 g..... Da han om torsdagen kl 4 om morgen blev født vejede han 4150 g, det er rigtigt flot med over 1 kg på under 3 døgn!!!! Så tror overhovedet ikke på hvad scanningen siger.....

Anmeld

3. maj 2010

Svei

Åh, søde...tag det roligt, de der skanninger er jo ikke hele sandheden altid...

Men altså, min bassedreng vejede jo 4,5kg da han kom ud i uge 38+0, så han var virkelig stor(og det havde de ikke lige regnet med ikke så stor i hvert fald)...men nummer to skønnede og skannede de lige så stor som den første og han vejede kun 3800g da han kom i uge 38+0

Så tag det roligt...siger man ikke 200-250g om ugen at de tager på til sidst, så hun bliver nok bare omkring de 4,5-5kg...

Anmeld

3. maj 2010

Ranarupta

Ihh, en lille basse-pige (hvis altså det holder stik).

Skal selv til en tilvækstscanning imorgen - er yderst spændt på resultatet og glæder mig helt vildt til at se ham igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.