Hvilke programmer ser i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

JustAnotherName

jeg suger gerne til mig programmer om opbygningen af flyvemaskiner og ubåde, helst fra perioden 1914-1918.

nej joke

ser ikke så meget tv. jo, nyheder. og hvis jeg zapper lidt rundt lander jeg ofte på drK eller dr2 og lader den blive der

Kæft - du er altså sjov    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Kæft - du er altså sjov    

haha ... du troede sikkert lige på den, gjorde du ikke?

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

haha ... du troede sikkert lige på den, gjorde du ikke?

Jo da. Og de sender gerne den slags SPÆNDENDE og yderst oplysende dokumentarer på den bedste sendetid af dagen ....så kan bøtterne vel passe sig selv, mens du bliver informeret om disse meget interessante maskiner   

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Vinker skriver:

Jeg så også:

Prison Break (fed serie)

Føler også med i Lost

X faktor

Årgang 0

Jeg kom også lige i tanke om " Et andet sted i Danmark"
Hvor man følger 4 udviklingshæmmede i deres hverdag 

Anmeld

3. maj 2010

ooo

JustAnotherName skriver:

Jeg kom også lige i tanke om " Et andet sted i Danmark"
Hvor man følger 4 udviklingshæmmede i deres hverdag 

Yearh, de er fra Aarup, den by på Vestfyn jeg selv kommer fra. Har ikke selv set det, men har set at en af de mænd jeg kan huske fra mit arbejde på biblioteket i Aarup var med. Han kom hver dag på biblioteket for at låne bøger, og en dag fandt han bøger om kvindens krop og graviditet. Jeg gik rundt og satte bøger på plads, og så fik han øje på mig, og forbandt mig åbenbart med kvinden i bogen. Det synes han var så spændende at han fulgte efter mig gennem hele biblioteket, mens han stirrede intenst på mig. Måtte gemme mig bag skranken for at slippe af med ham igen.

Anmeld

3. maj 2010

TbCp

Metchen skriver:

Yearh, de er fra Aarup, den by på Vestfyn jeg selv kommer fra. Har ikke selv set det, men har set at en af de mænd jeg kan huske fra mit arbejde på biblioteket i Aarup var med. Han kom hver dag på biblioteket for at låne bøger, og en dag fandt han bøger om kvindens krop og graviditet. Jeg gik rundt og satte bøger på plads, og så fik han øje på mig, og forbandt mig åbenbart med kvinden i bogen. Det synes han var så spændende at han fulgte efter mig gennem hele biblioteket, mens han stirrede intenst på mig. Måtte gemme mig bag skranken for at slippe af med ham igen.

Nej er du fra Aarup?!
Jeg har selv boet i Tommerup/Knarreborg...

Var i praktik på Vestfynsværkstederne i Aarup da jeg læste til pædagog, dejligt sted

Min stedfar og hans familie er også fra Aarup
Det er en lille verden

Anmeld

3. maj 2010

ooo

TbCp skriver:

Nej er du fra Aarup?!
Jeg har selv boet i Tommerup/Knarreborg...

Var i praktik på Vestfynsværkstederne i Aarup da jeg læste til pædagog, dejligt sted

Min stedfar og hans familie er også fra Aarup
Det er en lille verden

Arj, det er da lidt sjovt.

Yes er fra lille Aarup, eller en lille flække der hedder Ørsbjerg 5 km fra Aarup. Gik til svømning i Tommerup da jeg var lille.

Ihh, jeg kommer altså til at savne Fyn når jeg hører om det, ville bestemt ikke have noget imod at komme til Fyn og bo en dag, skal bare lige have overtalt Niller drengen, og fundet et job...Easy peasy.

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

Hahaha, aj en sjov historie 
.....De er nu meget herlige, på deres egen helt SÆRLIGE måde 

Anmeld

3. maj 2010

LIZO

jeg elsker paradise.. det er sååå plat at npgle vil udstille sig selv sådan.. så det skal bare ses selv min faster på 50 år følger med.. det er alt for sjovt.

ellers ser jeg

de unge mødre

de unge mødres drøm

singelliv

coouger town.. med hende fra venner.. det er ret morsomt

mentalist

vampire diaries

ser os gerne dr phil hvos jeg er hjemme om formiddagen

csi og ncis

ellers kører den på en musik kanal.. eller discoveri,

ser os gerne politi stationen. elsker mænd i uniform mums mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.