Hvilke programmer ser i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Karo

Jeg må nok indrømme at jeg er helt tosset med serier Jeg elsker at se grey hvide verden, private praktis, gossip girl, 90210, Bones, The mentalist, de unge mødre og Ncis. Martin HADER serier og derfor ser vi som oftest noget andet og så optager jeg serierne og ser dem om dagen.

Orv forresten jeg må nok også krybe til korset og indrømme at jeg ser Paradise hotel. Egentligt syndes jeg det er et plat program, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at kigge med.

Hvad ser i af programmer derhjemme ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

lion

Karo skriver:

Jeg må nok indrømme at jeg er helt tosset med serier Jeg elsker at se grey hvide verden, private praktis, gossip girl, 90210, Bones, The mentalist, de unge mødre og Ncis. Martin HADER serier og derfor ser vi som oftest noget andet og så optager jeg serierne og ser dem om dagen.

Orv forresten jeg må nok også krybe til korset og indrømme at jeg ser Paradise hotel. Egentligt syndes jeg det er et plat program, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at kigge med.

Du lyder som mig.

Jeg ser Bones, Numbers, Criminel Minds.

Jeg ser normalt også CSI alle 3, men jeg har ikk fulgt med her på det sidste. Jeg kan godt li doctor Who på BBC.

Anmeld

3. maj 2010

Vinker

Synes ikke jeg ser så meget fjernsyn - Har det i hvertfald aldrig tændt her om dagen selvom jeg går hjemme. Det var også meget sjælendt jeg så fjernsyn da jeg var på barsel (kun en kort periode så jeg Godmorgen Danmark)

For tiden ser jeg:

Zulu kvægræs (ret underholdende, men nu slutter det jo snart, æv)

De unge mødres drøm (som også slutter nu her)

De unge mødre

Luksus fælden (nogen gange)

Singleliv (nogen gange)

Bingo Banko

Lulu & Leon

Ellers tror jeg ikke rigtig jeg ser så meget fast. Der var en gang jeg også trofast så Paradise Hotel, men synes ærligt talt bare at det er det samme og det samme efterhånden.

Eeeelsker serier som; Livvagterne, Forbrydelsen, Rejseholdet osv

Anmeld

3. maj 2010

JustAnotherName

Jeg er også "skabs-seer" af Paradise Hotel ....selvom jeg ikke er meget for at være ved det - hehe. Egentligt synes jeg, at det program er helt til rotterne. Og alligevel er jeg dum nok til selv at sidde og glo med, og lade mig forages og væmmes ved deres barnagtige opførsel. Men man må jo give programmet kredit for, selvom det er plat, at det samtidig også er vældig underholdende.

Jeg ser også tit (i de perioder det kører) eller har set disse serier :

Fra skrot til Slot,
Velkommen hjem,
Luksus-fælden,
Årgang 0,
Morten & Peter,
Operation X,
Robinson ekspeditionen,
De Unge Mødre,
24 timer,
Prison Break,
Lost,
Two and a half men,
Venner,
Nikolaj og Julie,
X-faktor,
Scenen er din,
Allstars,
Talent,
Slemme, slemme piger,
Forbrydelsen,
Bingo Banko,
Vild med dans,
Bubber og BS + Danmark i følge Bubber,
Dags dato - afhængigt af emnet.
Ultimatum (nyt dokumentar program, hvor et familiemedlem med et misbrug, sendes på afvænning af sin familie "det er os eller misbruget")
Matador
...............og sikkert mange flere. Men dette var dém jeg lige kunne huske!

Og så ser jeg gerne alle dokumentar programmer, som berører emner omkring forældreskab, børn - graviditeter, fødsler og opdragelse.
Og dokumentarer omkring psykiske emner - som f.eks. omsorgssvigt, vold, afhængighed, handicappede, ensomme, osv..

Og så kan jeg godt lide at se Stand-Up shows (særligt Anders "Anden" Matthessen, Mick Øgendahl og Jakob Tingleff er blandt mine favoritter)

Anmeld

3. maj 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Jeg er også "skabs-seer" af Paradise Hotel ....selvom jeg ikke er meget for at være ved det - hehe. Egentligt synes jeg, at det program er helt til rotterne. Og alligevel er jeg dum nok til selv at sidde og glo med, og lade mig forages og væmmes ved deres barnagtige opførsel. Men man må jo give programmet kredit for, selvom det er plat, at det samtidig også er vældig underholdende.

Jeg ser også tit (i de perioder det kører) eller har set disse serier :

Fra skrot til Slot,
Velkommen hjem,
Luksus-fælden,
Årgang 0,
Morten & Peter,
Operation X,
Robinson ekspeditionen,
De Unge Mødre,
24 timer,
Prison Break,
Lost,
Two and a half men,
Venner,
Nikolaj og Julie,
X-faktor,
Scenen er din,
Allstars,
Talent,
Slemme, slemme piger,
Forbrydelsen,
Bingo Banko,
Vild med dans,
Bubber og BS + Danmark i følge Bubber,
Dags dato - afhængigt af emnet.
Ultimatum (nyt dokumentar program, hvor et familiemedlem med et misbrug, sendes på afvænning af sin familie "det er os eller misbruget")
Matador
...............og sikkert mange flere. Men dette var dém jeg lige kunne huske!

Og så ser jeg gerne alle dokumentar programmer, som berører emner omkring forældreskab, børn - graviditeter, fødsler og opdragelse.
Og dokumentarer omkring psykiske emner - som f.eks. omsorgssvigt, vold, afhængighed, handicappede, ensomme, osv..

Og så kan jeg godt lide at se Stand-Up shows (særligt Anders "Anden" Matthessen, Mick Øgendahl og Jakob Tingleff er blandt mine favoritter)

Jeg så også:

Prison Break (fed serie)

Føler også med i Lost

X faktor

Årgang 0

Anmeld

3. maj 2010

ooo

Jeg er også skabs-seer af Paradise Hotel. Forfærdeligt program der er både fascinerende og frastødende på samme tid.

Og så er jeg bare super begejstret for to amerikanske serier der hedder "The Office" og "Parks and Recreation". Det er begge mockumentarys om livet på et kontor, og de er simpelthen så sjove at jeg er ved at tisse i bukserne af at se dem. Jeg har engang fået et astmaanfald af at se "Parks and Recreation", fordi jeg kom til at grine så meget.

De er desværre ikke kommet til Danmark endnu, så jeg ser dem på Surfthechannel.

Anmeld

3. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

DE UNGE MØDRE!!! (hi hi)

De unge mødres drøm (er set færdig på nettet)

Årgang 0

det er mine serier.... Martin ser også serier, sådan noget Charlie og i den dur.... lidt sjovere ting...

Anmeld

3. maj 2010

Milka

jeg suger gerne til mig programmer om opbygningen af flyvemaskiner og ubåde, helst fra perioden 1914-1918.

nej joke

ser ikke så meget tv. jo, nyheder. og hvis jeg zapper lidt rundt lander jeg ofte på drK eller dr2 og lader den blive der

Anmeld

3. maj 2010

oo

hmmm...vi ser faktisk ikke ret meget tv...jeg havde en snak om det med nogle veninder for et stykke tid siden, om at de var irriterede over at tv'et bare stod tændt for at stå tændt (det gør det også hos min mor og min ene søster og jeg blir fuldkommen bims i hovedet af det!), hvor vi herhjemme meddeler hinanden hvad og hvad tid vi skal se noget på tv, hvis vi skal det. ikke at den anden så kan nedlægge veto, men bare så man ved at man måske skal rykke ovenpå hvis man virkelig ikke gider se med

men vi ser ikke ret meget uden at se det sammen...her er vores ugeprogram:

tirsdag: Brødrene Price

onsdag: desperate housewives (Søren ser det altid i skjul af at han "retter opgaver")

og søndag: bonderøven/camilla plum/ frilandshaven - og lige pt ser Søren også et program om 2. verdenskrig der kører på DR2 om søndagen, men det gider jeg ikke se med på!

og så ser jeg de unge mødre/de unge mødres drøm på nettet

førhen har topyndlingsserierne været McClouds døtre og Gilmore Girls (fordi det er den eneste tv-serie nogensinde der foregår ligesom tingene gør inde i mit hoved - Søren overhørte en dag en samtale mellem Lorelai og Luke og udbrød "det er jo præcis som at høre dig der springer fra det ene emne til det andet uden at jeg aner hvad fanden du ævler om" )

ps. nååååhjo...så ser jeg vist nok også Top Model...måske er jeg en lille smule afhængig af det program! jeg har set ALLE sæsoner i ALLE engelsktalende lande på youtube (dvs. amerika, canada, england, australien og new zealand)

Anmeld

3. maj 2010

TbCp

Vi ser meget sjældetn tv.... hvis vi gør så er det en eller anden god film eller discovery (de sender SÅ mange gode programmer)

Årgang 0 ser jeg dog altid når det kommer

Vi ser dog en del serier herhjemme, men det er nogle vi har liggende på computeren. Lige for tiden kører vi "kongen af queens" igennem, men Friends og Frasier er også set et utal af gange.

Jeg var engang vild med at se CSi og den slags serier, men for pokker jeg er blevet træt af dem.... synes det var så mega irriterende den måde de skulle forklare alting (fordi os seere åbenbart ellers ikke ville kunne fatte det). Det virkede bare så dårligt fordi de aldrig ville stå og forklare sådanne ting overfor deres kollegaer IRL.... Til sidst var det det eneste jeg kunne fokusere på når jeg så de serier
Nå nu fik jeg lige bitchet lidt.... håber ikke jeg fik ødelagt det for nogle af jer der kan lide at se de serier

Skal jeg vælge noget så er det Miami Ink eller Mythbusters Det er fede programmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.