Tørretumbling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg hænger alt tøj op - børnenes og vores eget. Det eneste jeg tørretumbler er håndklæder og stofbleer. Det slider ikke så meget på tøjet, det er billigere og bedre for miljøet  Så er der hellere ikke noget bedre end, at dufte til tøj som har hængt ude i den friske luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Monica

Jeg ville tumble stofbleer og håndklæder det bliver så dejligt blødt. Alt andet ville jeg hænge op. Som der bliver skrevet, så er det mega dyrt at bruge tumbleren... Jeg bruger vores sjældent, men her i vinter har den da kørt når jeg har vasket sengetøj - synes at det slider alllt for meget på vores alm tøj...

Moni - der har Tobias i alarmen...

Anmeld

3. maj 2010

N&J

De første to gange jeg vasker hendes tøj tørretumbler jeg det ikke, men efterfølgende gør jeg, pånær det helt dyre tøj, såsom hummel og lign., ellers så bare i med det, mit liv er simpelthen for kort til at jeg gider bruger alt den tid på ophængning, især når man er alene, så skal pligter altså bare overståes.. 

Anmeld

3. maj 2010

Barbamama

Jeg tænker også lidt miljømæssigt. Lige pt har vi ikke tumbler, men da vi havde tørrede vi kun håndklæder og alt andet blev tørret på stativ. Jeg er også lidt af en el-spare-freak. Ikke fordi vi sparer penge, men simpelthen fordi jeg synes det er spild af energi at lukke ud på ingenting, så vi har intet på standby herhjemme

Anmeld

3. maj 2010

Corn

Jeg tumbler de små stykker tøj.. Jeg har simpelthen for meget vasketøj til at gide at stå og bruge dage på at hænge babytøj, strømber osv op... Håndklæder, stofbleer osv ryger også i tumbler...

Alt andet ryger på snor når vejret er til det, dvs hele sommeren... Men da snoren ikke er overdækket, så tumbler vi det meste om vinteren

Anmeld

3. maj 2010

LotteN

Jeg tørretumbler ikke hendes tøj, men sengetøj, håndklæder og stofbleeer gør jeg.

Meget af tøjet krymber desværre ved det!

Anmeld

3. maj 2010

Ranarupta

Ja, er godt klar over det miljømæssige omkring dette, men vi tørrer ikke udendørs, da jeg allermest er panisk bange for krible-krable-dyr. Og så synes jeg, at det er super-irriterende, at tøjet indimellem bliver bleget af solen og egentlig føles lidt stift, når det har hængt udenfor.
Så alternativet er indendørs tørring - og det kræver vist en del snore, når man har/skal have et lille barn...

Anmeld

3. maj 2010

XXSS

Jeg hænger altid alt vores tøj op/ud - vi har hellere ikke nogen tumbler, for dyrt..

Anmeld

3. maj 2010

iln

Herhjemme bliver alt tøj hængt op - barn som voksnes - og gerne uden for. Elsker duften tøjet får ved at tørre i det fri. Alt der vaskes ved 60 grader: håndklæder, viskestykker, stofbleer mm. bliver tumblet - udelukkende af den grund, at det bliver så dejligt blødt. Tror vores tørretumbler køre 1-2 gange om ugen, så har ikke så store kvaler ved at gøre det.

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmus

hhmmm, både og. DEt billige tøj jeg har bliver tørretumblet for det bliver allgievel grimt efter relatvit kort tid. Det dyre bliver hængt op og passet lidt bedre på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.