Tørretumbling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Ranarupta

Jeg vil bare lige høre, om I tørretumbler jeres børns tøj?

Vi er begyndt at vaske det hele, så det er klart til Bønnes ankomst, men kan ikke finde ud af, om jeg skal tørretumble tøjet/sengetøjet/stofbleerne osv...

Ja... Det er de helt store problemstillinger, jeg tumler med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

TbCp

Ranarupta skriver:

Vi er begyndt at vaske det hele, så det er klart til Bønnes ankomst, men kan ikke finde ud af, om jeg skal tørretumble tøjet/sengetøjet/stofbleerne osv...

Jeg gjorde det ikke da hun var yngre... men det var nu mere fordi jeg syntes det var lidt hyggeligt at gå og hænge de små stykker tøj op

Men nu er dovenskaben kommet over mig så nu tørrertumbler jeg det meste.... der er dog lidt der ikke ryger med ind

Anmeld

2. maj 2010

Mira0911

Jeg har altid fået afvide, man ikke skal tørretumble tøjet, kan ikke huske hvorfor...

Jeg har tumblet meget af Julie's tøj i den kolde tid...

Anmeld

2. maj 2010

grinbidderen

Ranarupta skriver:

hej.. jeg vasker alt min søns tøj sammen også bliver det hængt op til tørre for ellers kryper det alt for hurtigt.. men hans strømper sengetøj gylpeklude osv tørre jeg bare i tørren men ikke hans rigtige tøj heller ikke jakker og flyverdragten..

Anmeld

2. maj 2010

LHB

Jeg tørretumbler ikke vores eget tøj, men har tumblet alt til den lille, så jeg ved at det ikke krymper fermover - for regner med at jeg ikke vil bruge tid på at hænge alle de små stykker op hver gang der er vasket. Så for en sikkerhedsskyld er alt røget i tumbleren ved første vask og så må vi se om jeg bliver overskudsmor der tænker på miljøet pg bruger tørrestativet til det hele eller jeg snyder og bruger den dejlige maskine ;o)
Men alt hvad der elles vaskes ved 60 grader som sengetøj, stofbleer mv det ville jeg ikke tøve med at putte i tørretumbleren

Anmeld

2. maj 2010

Ranarupta

Mange tak skal I have! 

Jeg tror, at det ender med, at det meste bliver tørretumblet... Længe leve dovenskaben. 

Anmeld

2. maj 2010

quity

Jeg tumbler stort set alt. Om sommeren prøver jeg at få det hængt ud.

Anmeld

2. maj 2010

frk Jensen

Har ikke ejet en tørretumbler siden jeg flyttede i rækkehus for to dage siden... Så har været vant til at hænge alt op... vente vente og ned igen... Det er jo luksus at have sårn et monstrum. Men jeg sværger nu til tørresnoren..

Anmeld

3. maj 2010

sarahb

Ranarupta skriver:

jeg tørre tumbler alt undtaget det helt dyre tøj.
Ellers ryger alt i tørretumbleren,

Anmeld

3. maj 2010

Maise

økonomi er der også i det. tørre man en maskine om dagen koster det ca 4000 om året. Det er monster dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.