barnevogne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

LinLin

DatterMalou skriver:

vi ænsker ikke vores datter skal sove indefor, da det slet ikke vil fungere. Og hun skal have barnevogn med i DP eller kan hun ikke få sin meget tiltrængte middagslur på omkring 2½ time.

Du kan jo bare åbne vinduerne hvis det er pga hun skal have frisk luft´at du ikke vil have hun skal sove indenfor!

Synes da bestemt det er bedre end at hun ikke kan strække sig ud i barnevognen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Mor til David skriver:

Du kan jo bare åbne vinduerne hvis det er pga hun skal have frisk luft´at du ikke vil have hun skal sove indenfor!

Synes da bestemt det er bedre end at hun ikke kan strække sig ud i barnevognen!

Det er jo ikke kun fordi jeg ikke vil have det, der må da være andre løsninger?!?

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

DatterMalou skriver:

Det er jo ikke kun fordi jeg ikke vil have det, der må da være andre løsninger?!?

Køb en større barnevogn så

Anmeld

2. maj 2010

Svei

DatterMalou skriver:

Køb en krybbe.... her er der en:

http://www.qxl.dk/pris/brn-baby-0-16-r/udstyr---barnevogne-mbler-autostole/barnevogne-klapvogne--babyjoggere-mv/krybbe/v/an605677860/

Jeg havde en barnevogn der var 97 cm, men mine ville hellere sove inde og der sov de meget bedre....intet tyder på at det er sundere at sove ude.

Anmeld

2. maj 2010

Anne85

Altså tror du ikke bare det er noget hun skal vænne sig til? Min søn havde også lidt svært ved at falde i søvn indenfor først... men han vænnede sig hurtigt til det

Og mht til frisk luft så er hun vel ude og lege flere timer hver dag... så får hun sin friske luft der

Anmeld

2. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg ville da også bare lade hende sove indenfor. der er en grund til at de vokser ud af barnevognen. og det skal hun hurtigt vænne sig til. min mellemste søn sov på en madras på gulvet hos dp, og det fungerede helt fint

Anmeld

3. maj 2010

sarahb

sov inden for eller få en lækker klapvogn der kan ligges helt ned.

Anmeld

3. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

DatterMalou skriver:

så kan jeg ikke komme nogen steder med hende.?! Hun skal også have noget i dagpejen, som hun kan sove i.

Da min datter ikke kunne ligge i barnevognen længere, hun var omkring 2½ år, sov hun bare på en madras i dagplejen....

Der er nok ikke så meget at gøre, hvis hun ikke længere kan passe barnevognen. Det er ihvert fald synd at ligge hende ned i den, velvidende om at hun egentligt er for lang, og ikke vil ligge særlig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.