barnevogne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej kloge kvinder..

Min datter er 90 cm lang og kan næsten ikke være i sin barnevog. Dvs hun kan ikke strække sine ben selv om der er ca 1 sm fra hoved til toppen af vognen.

Hvad gør i andre der har oplevet dette? - skal man bare leve med det, eller?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

LinLin

Det lyder da sådan set ikke rart for hende! Jeg ville droppe barnevognen...

Anmeld

2. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Mor til David skriver:

Det lyder da sådan set ikke rart for hende! Jeg ville droppe barnevognen...

Nej det gør det ikke. Men hvad skal jeg så bruge?

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

Hendes seng?

Anmeld

2. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Mor til David skriver:

Hendes seng?

så kan jeg ikke komme nogen steder med hende.?! Hun skal også have noget i dagpejen, som hun kan sove i.

Anmeld

2. maj 2010

LinLin

DatterMalou skriver:

så kan jeg ikke komme nogen steder med hende.?! Hun skal også have noget i dagpejen, som hun kan sove i.

Min kunne sove i sin klapvogn frem til han var omkring tre år... Kan du ikke transportere hende i den? Ellers tænker du hvis hun skal sove når I er nogen steder?

Jeg ved ikke hvor du er fra - skal I selv have barnevogn med i dagpleje??? David sov til middag i en "rejseseng" indenfor, da han blev for stor til dagplejerens barnevogn - og i sin seng herhjemme

Anmeld

2. maj 2010

Anne85

For et halvt års tid siden voksede min søn ud af barnevognen... og siden har han bare sovet til middag i sin seng. I vuggestuen sover han i krybbe... jeg tænker da også dagplejemoderen har mulighed for at lade din datter sove inde et sted??

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men min søn på 2 1/2 sover jo heller ikke så længe til middag længere... og luren kan skubbes lidt hvis vi er ude af huset. Og er vi et sted hvor der slet ikke er mulighed for at han kan sove inde kunne jeg måske finde på at tage hans klapvogn med og lade ham sove i den...

Anmeld

2. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har droppet barnevognen helt til Luka og han sover fint i sin seng. Hvis vi skal nogen steder og han har brug for en middagslur, så har jeg klapvogn med som han sover i og det fungere fint

I Hvidovre kommune må man ikke sove i krybbe/barnevogn når man fylder 2 år. De må ikke have sele på. Så Luka sover på en madras på gulvet sammen med de andre børn der er over 2 år. Jeg ved ikke, hvordan at det er i din kommune?

Anmeld

2. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

vi ænsker ikke vores datter skal sove indefor, da det slet ikke vil fungere. Og hun skal have barnevogn med i DP eller kan hun ikke få sin meget tiltrængte middagslur på omkring 2½ time.

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

DatterMalou skriver:

vi ænsker ikke vores datter skal sove indefor, da det slet ikke vil fungere. Og hun skal have barnevogn med i DP eller kan hun ikke få sin meget tiltrængte middagslur på omkring 2½ time.

Har hendes dagplejer evt en tvillingevogn hun kan sove i? Er de ikke noget større end en almindelig?

Jeg har også haft dagplejebørn der var nødt til at ligge med bukkede ben når de sov, fordi de ikke længere kunne være i vognen. Det kan ikke være særlig rart for dem... men her var forældrene ligeglade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.