malucca09 skriver:
Hej piger,
Hvad har i lavet i denner her lille mini "ferie"?
Dronningen og jeg har hygget MAX. (trods endnu en omgang dronninge MØB
Fredag, var nede og lege i parken, vi var sammen med drengen ned fra stue etagen og hans mor. (som også er enlig) Det var rigtigt hyggeligt, selvom Lutten valgte, at sove fra det hele.
Igår var vi i babysam, da Malutski var begyndt at skrige når jeg åbnede bildøren, og hun så (baby)autostolen, så tænkte, det var tid til hun kom over i den et nr. større. -og I kan tror hun var stolt på vejen hjem. Sad ligeså stille og kikkede ud, mens hun rokkede med hovedet til musikken
og ja så fik jeg også købt klapvogn til hende... http://www.teutonia.de/index.php?id=1642 <- dog ikke den farve.
Idag var vi en tur i tivoli, jeg bor 5 min gågang derfra, og i vores tivoli er der gratisadgang, så jeg er sikker på vi kommer til at bruge meget tid derovre, da de har en rigtig god legeplads og hoppeborg... Malutten var meget benovet over de små karusseller. og hendes popcorn var rigtig gode.... til at kaste med
bagefter gik vi gennem parken, da der var Iforms mandeløb, mom´s choise 
Håber I har nydt jeres storbededagsferie, ligeså meget som vi har, med solskin.
God aften til jer.
Sikken dejlig miniferie i har haft.
og en rigtig dejlig klapvogn du fik købt til Malucca.
Her hjemme var vi til bryllup i lørdags og i går var vi hjemme og besøge Pernille (skoubo) og Freja. Så vi har også haft en små travl miniferie.