Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Hvad har i lavet i denner her lille mini "ferie"?

Dronningen og jeg har hygget MAX. (trods endnu en omgang dronninge MØB:(

Fredag, var nede og lege i parken, vi var sammen med drengen ned fra stue etagen og hans mor. (som også er enlig) Det var rigtigt hyggeligt, selvom Lutten valgte, at sove fra det hele.

Igår var vi i babysam, da Malutski var begyndt at skrige når jeg åbnede bildøren, og hun så (baby)autostolen, så tænkte, det var tid til hun kom over i den et nr. større. -og I kan tror hun var stolt på vejen hjem. Sad ligeså stille og kikkede ud, mens hun rokkede med hovedet til musikken:) og ja så fik jeg også købt klapvogn til hende...  http://www.teutonia.de/index.php?id=1642   <- dog ikke den farve.

Idag var vi en tur i tivoli, jeg bor 5 min gågang derfra, og i vores tivoli er der gratisadgang, så jeg er sikker på vi kommer til at bruge meget tid derovre, da de har en rigtig god legeplads og hoppeborg... Malutten var meget benovet over de små karusseller. og hendes popcorn var rigtig gode.... til at kaste med;) bagefter gik vi gennem parken, da der var Iforms mandeløb, mom´s choise ;)

Håber I har nydt jeres storbededagsferie, ligeså meget som vi har, med solskin.

God aften til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Barbamama

Davs

Anmeld

2. maj 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Davs

*FNIS-DIN-GRIS*

Ved ikke lige hvad der skete, men nu står der altså lidt mere;)

Anmeld

2. maj 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

*FNIS-DIN-GRIS*

Ved ikke lige hvad der skete, men nu står der altså lidt mere

HI hi jeg tænkte nok du havde skrevet lidt mere. Ha ha ha. Det lyder bare som om I har hygget jer helt vildt!!!! Jeg kan lige se Malucca kaste med popcorn og more sig kosteligt! Det var da også godt hun er glad for den nye autostol!

Du har købt den samme klapvogn som vi lige har købt. Vi købte den i sort. Det var bare den eneste jeg lige syntes om.

Vi har ikke lavet det store i ferien. Fredag slappede vi af og lørdag var Carla og jeg i byen for at købe en fødselsdagsgave til Casper.

I dag var vi så i svømmehallen med mødregruppen. Vores mænd var med. Det var bare skide hyggeligt. Det var første gang Carla var i Svømmehallen og hun hyggede sig gevaldigt, så det er ikke sidste gang. Skønt skønt!!!

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Vi sendte Liva et smut til Langeland fredag fordi vi skulle feste lidt med nogle venner.

Lørdag hyggede vi bare herhjemme, gik på tanken og købt (for meget) slik og chips og lagde os op i sengen og så et par film.

Idag skulle jeg havde mødtes med ns'erne fra Sjælland, men pga. lidt øv herhjemme var jeg nødt til at aflyse....
Men i stedet tog vi så en tur i skoven og familiehyggede

Anmeld

2. maj 2010

oo

vi har...hmm....vi har skrevet min opgave om den russiske revolution (en pre-opgave der gør at jeg kan gå til eksamen til juni), det trak tænder ud  Men søren var så venlig at skrive mens jeg dikterede

og så har vi....set dårlige film på tv...hvorfor filan sender de aldrig noget ordentligt? vi har siddet og set JLo film TO fredage i træk

og idag har Søren ordnet have mens jeg har kigget inde fra stuevinduet (fordi han sprøjtede med gift og ikke ville have babyen fik noget )

men...hvis der havde været mandeløb her i nærheden, så havde jeg skismer været der som en studs!!

hvor blir Frøken Glæde dog STOR! det er ikke til at fatte!!

Anmeld

2. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Lyder som en rigtig hyggelig lang weekendMen øv,jeg har læst at de vil til at tage entre igen i tivoliDet blev jeg da bare sååå træt af,jeg havde sådan glædet mig til i år hvor Alexander er stor nok til at kunne få lidt fornøjelse af det.

Vi har jo holdt 1 års fødselsdag,været til konfirmation og i dag haft besøg af min far,hans kone og min stednevø på 2 år.Han havde en fest over Alexanders spændende legetøj,men Alexander selv var ved at være godt brugt efter den her weekend.Han pyldrede og græd hver gang der var lidt larm.Han har også lige brugt 1 time på at falde i søvn.Der er lige sket lidt for meget,han glæder sig nok til at komme i dp i morgen

Watch out for seriøs fødselsdags billedspam

Anmeld

2. maj 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

vi har...hmm....vi har skrevet min opgave om den russiske revolution (en pre-opgave der gør at jeg kan gå til eksamen til juni), det trak tænder ud  Men søren var så venlig at skrive mens jeg dikterede

og så har vi....set dårlige film på tv...hvorfor filan sender de aldrig noget ordentligt? vi har siddet og set JLo film TO fredage i træk

og idag har Søren ordnet have mens jeg har kigget inde fra stuevinduet (fordi han sprøjtede med gift og ikke ville have babyen fik noget )

men...hvis der havde været mandeløb her i nærheden, så havde jeg skismer været der som en studs!!

hvor blir Frøken Glæde dog STOR! det er ikke til at fatte!!

ja tænkte jeg lige skulle tjekke parken ud i dag.... se de gode "ande" ben ;)

Søde Tante Grøn, Frk. Glæder bliver RIGTIG stor nu.... Ved du hvad, hun vejer faktisk også 10 jaaaa 10 kg nu. hvor filan blev min lille bitte fugleunge på 1395g af?!!?? -og ja, så er hun jo så småt begyndt at gå....

Ehm det der russiske-halløj det lyder godt nok..... kedeligt, i hvert fald lige nu, hvor foråret springer ud :)

Altså han er nu skøn ham onkel blå, det glæder mig så meget, at han passer så godt på fe-barnet og des moder.

og du har ganske ret, der er da bare intet i tv... eller jo, jeg så faktisk en god film autentisk film over tv3 i formiddags.

Anmeld

2. maj 2010

oo

malucca09 skriver:

ja tænkte jeg lige skulle tjekke parken ud i dag.... se de gode "ande" ben

Søde Tante Grøn, Frk. Glæder bliver RIGTIG stor nu.... Ved du hvad, hun vejer faktisk også 10 jaaaa 10 kg nu. hvor filan blev min lille bitte fugleunge på 1395g af?!!?? -og ja, så er hun jo så småt begyndt at gå....

Ehm det der russiske-halløj det lyder godt nok..... kedeligt, i hvert fald lige nu, hvor foråret springer ud

Altså han er nu skøn ham onkel blå, det glæder mig så meget, at han passer så godt på fe-barnet og des moder.

og du har ganske ret, der er da bare intet i tv... eller jo, jeg så faktisk en god film autentisk film over tv3 i formiddags.

åh men vi har jo kun dr1 og tv2 der er nada! Søren ser keeeeedeligt program om 2. verdenskrig på dr2 lige nu "du skal altså komme ind og se med, farvefilmene er så flotte at man kan se bumserne i Mousolinis nakke" aj altså!!

wooohoooooow! 10 kg? OG GÅR?! ja hvor blev fugleungen af?! jeg kan huske en af de første gange jeg så frøken Glæde (på billeder) var da du skrev at du havde mødt nogen der havde sagt hun ikke var så køn og jeg bare blev helt vildt forurettet på dine vegne, for hun lignede jo præcis en lille alf på dine billeder

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

åh men vi har jo kun dr1 og tv2 der er nada! Søren ser keeeeedeligt program om 2. verdenskrig på dr2 lige nu "du skal altså komme ind og se med, farvefilmene er så flotte at man kan se bumserne i Mousolinis nakke" aj altså!!

wooohoooooow! 10 kg? OG GÅR?! ja hvor blev fugleungen af?! jeg kan huske en af de første gange jeg så frøken Glæde (på billeder) var da du skrev at du havde mødt nogen der havde sagt hun ikke var så køn og jeg bare blev helt vildt forurettet på dine vegne, for hun lignede jo præcis en lille alf på dine billeder

Arhhahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.