Hvor er Rosa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Riksen

Rosa skriver:

Jeg er lige her og IGEN må jeg skuffe - der sker bare ikke en hujende fis på fødselsfronten Har sovet fortrinligt i nat, gået tur i solskinnet, taget et dejligt bad med lover-svenskeren og ligger nu i sengen og hygger med Lost-marathon og uforskammet meget chokolade... Men ingen veer, ingen vand, ingen slimprop eller tegnblødning - bare lidt plukveer hist og her...

Sig mig er I sikre på det der vestøv bliver sendt til den rigtige adresse, piger???

Knus

Rosa 41+0

Og jeg som troede at du var i gang med at føde

Hm... vi må koncentrere os lidt bedre, når vi sender en ny omgang vestøv til Århus.

* VESTØV * VESTØV * VESTØV * VESTØV *

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Riksen skriver:

Og jeg som troede at du var i gang med at føde

Hm... vi må koncentrere os lidt bedre, når vi sender en ny omgang vestøv til Århus.

* VESTØV * VESTØV * VESTØV * VESTØV *

Tak, smukke Riksen

Jeg håber snart det virker... Har stadig en lille rest af tålmodighed tilbage, men i morgen skal jeg have løsnet hinder og det må jeg indrømme at jeg ikke har megen lyst til Har hørt at det gør ret nas...

Knus og kram

Anmeld

2. maj 2010

Becks

Rosa skriver:

Tak, smukke Riksen

Jeg håber snart det virker... Har stadig en lille rest af tålmodighed tilbage, men i morgen skal jeg have løsnet hinder og det må jeg indrømme at jeg ikke har megen lyst til Har hørt at det gør ret nas...

Knus og kram

Altså Rosa, jeg drømte i nat at du fødte onsdag d. 5/5.. Så det gør du lige ikk?

Skægt som man kan drømme om nogen herinde fra som end ikke har mødt haha

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Altså Rosa, jeg drømte i nat at du fødte onsdag d. 5/5.. Så det gør du lige ikk?

Skægt som man kan drømme om nogen herinde fra som end ikke har mødt haha

Jo det ville jeg da gerne - dels er det jo Danmarks befrielsesdag og min farmor har desuden fødselsdag den dag

Jo det er lidt sjovt - det føles jo sommetider virkelig som om vi rigtigt kender hinanden herinde, selvom vi aldrig har mødtes

Anmeld

2. maj 2010

malou

Rosa skriver:

Tak, smukke Riksen

Knus og kram

Bare rolig, det gør ikke ondt at få løsnet hinder. Det er bare meget ubehageligt og man er lidt øm når de gør det og lidt bagefter.

Jeg fik løsnet også løsnet hinder i uge 41. Det var vist kl.1300 og da vi kom hjem gik vi en lang tur i skoven med hundene... kunne mærker sådan en slags murren i maven og blev meget træt i lænden. Da vi kom hjem lagde jeg mig på sofaen for at slappe af...og kl.23 gik vandet-- splash.. sådan bare lige pludselig. 20 timer senere lå jeg med den smukkeste lille baby dreng på min mave.. og var meget meget lykkelig... og glad for jeg fik løsnet hinder. Det satte virkelig skub i min fødsel.

Held og lykke Rosa.

Hilsen Malou

Anmeld

2. maj 2010

Halbschön

Rosa skriver:

Jo det ville jeg da gerne - dels er det jo Danmarks befrielsesdag og min farmor har desuden fødselsdag den dag

Jo det er lidt sjovt - det føles jo sommetider virkelig som om vi rigtigt kender hinanden herinde, selvom vi aldrig har mødtes

Hej Rosa..

Først og fremmest.. Kom SÅ igang med at føde ..

....hvordan kan det være at du får løsnet hinder?

Knus

Anmeld

2. maj 2010

Diana...

Rosa skriver:

Tak, smukke Riksen

Knus og kram

Det gør IKKE ond jeg fik dem løsnet 2 gange. 

Held og lykke med det glæder mig til at høre hvordan det er gået. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.