Hvor er Rosa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

Riksen

Rosa, hvor er du?!

Er du mon i gang med at føde??

Vi venter i spænding!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

grinny

Riksen skriver:

Rosa, hvor er du?!

Er du mon i gang med at føde??

Vi venter i spænding!

Jeg har også tænkt over det, men hun var vidst ude igår, så det kan jo være hun sover længe

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

grinny skriver:

Jeg har også tænkt over det, men hun var vidst ude igår, så det kan jo være hun sover længe

Ja, det kan selvfølgelig godt være. Hm.. vi må holdes hen i spænding lidt endnu.

Anmeld

2. maj 2010

grinny

Riksen skriver:

Ja, det kan selvfølgelig godt være. Hm.. vi må holdes hen i spænding lidt endnu.

Ja det må vi

for at der er ved at ske noget

Anmeld

2. maj 2010

oo

hun gider først føde imorgen jeg tror nok jeg fik en mail fra hende tidligere idag, så hun ER derude et sted

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

Tjuhl skriver:

hun gider først føde imorgen jeg tror nok jeg fik en mail fra hende tidligere idag, så hun ER derude et sted

Ok, så er der styr på det. Man bliver jo lidt nysgerrig, når hun er ikke online.

Jeg synes at det er en god plan at føde d.3. maj - så kan hun slappe af på sådan en dejlig søndag

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

Hun har været online i dag

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

MissSmile26 skriver:

Hun har været online i dag

Ok

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er lige her og IGEN må jeg skuffe - der sker bare ikke en hujende fis på fødselsfronten Har sovet fortrinligt i nat, gået tur i solskinnet, taget et dejligt bad med lover-svenskeren og ligger nu i sengen og hygger med Lost-marathon og uforskammet meget chokolade... Men ingen veer, ingen vand, ingen slimprop eller tegnblødning - bare lidt plukveer hist og her...

Sig mig er I sikre på det der vestøv bliver sendt til den rigtige adresse, piger???

Knus

Rosa 41+0

Anmeld

2. maj 2010

grinny

Rosa skriver:

Jeg er lige her og IGEN må jeg skuffe - der sker bare ikke en hujende fis på fødselsfronten Har sovet fortrinligt i nat, gået tur i solskinnet, taget et dejligt bad med lover-svenskeren og ligger nu i sengen og hygger med Lost-marathon og uforskammet meget chokolade... Men ingen veer, ingen vand, ingen slimprop eller tegnblødning - bare lidt plukveer hist og her...

Sig mig er I sikre på det der vestøv bliver sendt til den rigtige adresse, piger???

Knus

Rosa 41+0

Det må være vinden der har blæst det i en forkert retning, eller så har han det bare alt for godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.