Svagt, svagt positiv - men positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Sofia

Jubii Tillykke tillykke tillykke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

LinLin

Iiiiiih hvor dejligt!

Stort tillykke

Anmeld

2. maj 2010

grinny

Mettemus skriver:

Hej hej...

Så melder jeg mig endnu engang under de gravide faner. Har testet positiv et par dage i træk nu, men den 2. streg er stadig riiiimelig svag - men den er der!

Jeg er så glad, så glad at det næsten ikke kan beskrives, men også rigtig nervøs allerede... Håber sådan at 3. gang bliver lykkens gang...

Knus, kram og alt muligt til jer alle sammen - ha' en rigtig dejlig søndag!!!

Tillykke med de to dejlige streger 

Anmeld

2. maj 2010

9510

Stort tillykke, hvor er det bare dejligt

Anmeld

2. maj 2010

businesstigger

Stort tillykke!!!

Hvor er det dejligt for jer at det er lykkedes igen og at du bliver fulgt nøje denne gang. Det må være beroligende eller hvad? Hvor langt er du så nu? Er der laaaangt til uge 7 eller hvad?

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Stort tillykke!!!

Hvor er det dejligt for jer at det er lykkedes igen og at du bliver fulgt nøje denne gang. Det må være beroligende eller hvad? Hvor langt er du så nu? Er der laaaangt til uge 7 eller hvad?

Tak skal du ha! Ja der er lidt lang tid til uge syv, synes jeg - det er ulempen ved at teste så tidligt. Er kun 3+3 el. 4 lidt afhængig af hvor jeg regner det ud. Det gir helt sikkert en ro at vide at vi bliver fulgt tæt i starten, men synes nu alligevel at de første uger har lange udsigter. Er spændt på hvad lægen siger når jeg ringer til hende i morgen... Men det er så dejligt lige nu!

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Tak alle skønne kvinder - hvor er det dejligt med de mange tillykker!

Anmeld

2. maj 2010

N&J

Tillykke med de to streger, håber virkeligt for jer at det lykkes denne gang, af en eller anden årsag troede jeg faktisk for et par dage siden at du var højgravid.. hmm ved ikke rigtig hvorfor, men det passede sammen inde i mit hovedet håber at du snart bliver overfaldet af kvalme.

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

N&J skriver:

Tillykke med de to streger, håber virkeligt for jer at det lykkes denne gang, af en eller anden årsag troede jeg faktisk for et par dage siden at du var højgravid.. hmm ved ikke rigtig hvorfor, men det passede sammen inde i mit hovedet håber at du snart bliver overfaldet af kvalme.

Gjorde du? Nej hvor sjovt... er da ked af at måtte skuffe dig

Og tak for ønsket om kvalme!!

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

TILLYKKE Ejjj hvor FEDT!!!!!

Jeg krydser fingre for at I får en tryghedsscanning inden længe

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.