Svagt, svagt positiv - men positiv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Riksen

Har lige set dit indlæg herinde, så jeg ønsker lige tillykke igen (har lige skrevet til dig i 'Testliste for maj').

TILLYKKE!! Hvor er det fantastisk!

Hvor langt er du så henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Har lige set dit indlæg herinde, så jeg ønsker lige tillykke igen (har lige skrevet til dig i 'Testliste for maj').

TILLYKKE!! Hvor er det fantastisk!

Hvor langt er du så henne?

Tak og tak Jamen jeg er jo nærmest ikke gravid - burde først kunne teste på lørdag! Er 3 + 3 i dag, så det er virkelig fuldstændig nyt...og vildt... helt vildt

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

YEEEAAAAAH det var en god nyhed...

Godt i bliver fulgt denne gang. Jeg er sikker på det kommer til at gå godt - der kan umuligt være mere dårligt på vej til jer...

Det er bare rigtig dejligt...

KNUS

Årh jeg er simpelthen så ked af at smide sådan et indlæg mens du går alt dit igennem...

Tak for din besked og søde hilsen - så stort du kan svinge dig op til det!

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Tak og tak Jamen jeg er jo nærmest ikke gravid - burde først kunne teste på lørdag! Er 3 + 3 i dag, så det er virkelig fuldstændig nyt...og vildt... helt vildt

Ja, det er vildt, men helt igennem skønt!

Men eftersom du ikke er så langt henne, må det da være et godt tegn, at du allerede kan teste positiv. Så jeg tror helt bestemt, at denne gang giver et dejligt resultat

Anmeld

2. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Årh jeg er simpelthen så ked af at smide sådan et indlæg mens du går alt dit igennem...

Tak for din besked og søde hilsen - så stort du kan svinge dig op til det!

Nej nej, det skal du slet ikke tænke på...

Jeg synes det er dejligt med positive nyheder, for det betyder jo bare at det nok skal lykkedes...

Du af alle ved jo hvordan det er

Anmeld

2. maj 2010

otlitrom

TILLYKKEEEE!!

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, det er vildt, men helt igennem skønt!

Men eftersom du ikke er så langt henne, må det da være et godt tegn, at du allerede kan teste positiv. Så jeg tror helt bestemt, at denne gang giver et dejligt resultat

Ja det håber jeg også - jeg må jo producere en hel masse hormoner siden jeg kan teste allerede nu... Går helt og glæder mig til kvalme da det er et tegn på at det har sat sig fast

Anmeld

2. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ja det håber jeg også - jeg må jo producere en hel masse hormoner siden jeg kan teste allerede nu... Går helt og glæder mig til kvalme da det er et tegn på at det har sat sig fast

Ja, det var det jeg tænkte. Normalt er man ikke tilhænger af kvalme, men når man ønsker at være gravid, så glæder man sig til at den en dag indtræffer

Tillykke endnu gang! Helt fantastisk!

Anmeld

2. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, det var det jeg tænkte. Normalt er man ikke tilhænger af kvalme, men når man ønsker at være gravid, så glæder man sig til at den en dag indtræffer

Tillykke endnu gang! Helt fantastisk!

Tak, tak, tak

Anmeld

2. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

TAARRK!! Ja det er sgu helt vildt - kan næsten heller ikke tro det, så hurtigt!?!? Vi kan få en scanning i 7. uge og vist i øvrigt blive fulgt tæt, så det er så skønt som det næsten kan være. 7. uge er også der hvor det plejer at gå galt, så det er en milepæl i sig selv hvis vi når så langt

aaaaj hvor er det godt! så vil jeg gå i knude og håbe I får lov at se hjerteblink i 7. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.