Halsbrand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Faith

Jeg er ved at blive sindssyg af en rigtig grim halsbrand som holder mig vågen om natten og gør at jeg ikke føler jeg kan spise noget.

Er der nogen der har nogle gode fif til hvordan man lindrer det?

Spiser sådan nogle tyggetabletter som jeg har købt på apoteket, men synes slet ikke de virker.

Ku godt bruge et vidundermiddel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Da mit var værst gjorde jeg det at jeg drak en halv liter mathilde kakaomælk inden jeg gik i seng:0) Det hjalp helt vildt meget på det;0)

Christina

Anmeld

1. maj 2010

LinLin

Mælk virker her!

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Har også læst at mælk skulle være det bedste : ) 

Anmeld

1. maj 2010

Halbschön

smillaluna skriver:

Jeg er ved at blive sindssyg af en rigtig grim halsbrand som holder mig vågen om natten og gør at jeg ikke føler jeg kan spise noget.

Spiser sådan nogle tyggetabletter som jeg har købt på apoteket, men synes slet ikke de virker.

ØV! Det er bare så træls.. Bøvlede rigtig meget med de sidste tre måneder af graviditeten..

Her var det en kombination af Alminox og mælk der var bedst.. Drak flere glas mælk i løbet af natten, når jeg alligevel var oppe at tisse..

Ellers sørg for at du ikke spiser slik og drikker søde ting i timerne inden du skal sove.. Det er bl.a. det der giver mavesyre, og jo mere af det - jo mere halsbrænd...

Ellers kan det også være en god ide at have hovedet lidt hævet når du sover.. Enten vha. en ekstra pude eller klodser under sengen..

Anmeld

1. maj 2010

Valle81

Har forresten også hørt at det at spise mandler skulle være et vidundermiddel:0)

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

smillaluna skriver:

Mælk hjalp på mig... Prøvede også piller, virkede ikke på mig...

Anmeld

1. maj 2010

Faith

Tak for alle jeres svar piger

Det lyder som om det er mælk og kakaomælk jeg skal forsøge mig med.

Som en af jer skriver så er det ikke smart at spise slik lige inden sengetid, og det erfarede jeg vidst sandheden i i går. Jeg kværnede lige for 30 kr inden sengetid og fik sku stort set ingen søvn. Ris til egen røv.

Har sendt manden afsted efter kakaomælk og drikkecultura

Anmeld

1. maj 2010

Vial

Caccaomælk er fyldt med sukker, og kan godt aktivere noget syre, vil jeg lige sige. Så hellere clean mælk. Ved godt at cacao virker for en anden her. Her går det bare ikke.

Det eneste som har hjulpet. Og jeg mener STOPPET det fuldstændig om natten er

Gaviscon

http://www.nordicdrugs.dk/index7.asp?siteid=5&pageid=170

Det skal være det flydende. To små snaps 10 min før sengetid, så er nattesøvnen reddet - og selvfølgelig holde lidt igen med at spise stærkt og sødt inden sengetid.

Tyggetabeletter er knap så effektive, synes jeg. En stor flaske koster 99,00 kr. Men det hele værd.

.....den eneste gang det ikke har virket var, da jeg havde fyldt mig med hveder! De var lidt for hardcore, og kunne ikke undertrykkes..hehe

Anmeld

1. maj 2010

Mille83

gaviscon var det samme der virkede her, virkelig effektivt, og følte igen jeg kunne spise normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.