søde Risen 
Det er heeelt okay at være et brokkehoved!! Jeg tænker sgu tit tanken, fuck mand hvor er min smidige flotte krop fra før??? 
og jeg brokker mig sgu også højlydt, nogen gange lidt for meget, hvis du spørger min kæreste... Han er så sød og sige til mig, jamen skat, kroppen vil jo ændre sig efter en graviditet... men det er jo heller ik ham det går ud over vel?? eller jo i soveværelset hehe.. Jeg er skide hamrende bange for at han ikke tænder på mig bagefter, men jeg bliver sgu nødt til at overbevise mig selv om at jeg nok skal blive en hot mama
Jeg har taget 8 kilo på nu (er i uge 36), så det er slet overhovedet ikke slemt, og har ingen strækmærker endnu MEN mine super spændstige bryster med små flotte brystvorter er bare blevet slaskede, taget syd på, og mine brystvorter er på størrelse med en gammeldags 5'er
min røv er blevet flad som en pandekage, nærmest min ryg der fortsætter - argh!!! Men det kan der jo så gøres noget ved..
Nå, det blev lidt langt, hehe.. Ville bare sige at du er ikke alene om at være ung (jeg er også 20) og gravid og bange for at kroppen "forsvinder"...
til dig !
Anmeld