Bliver sindssyg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Risen

gabriellasmor skriver:

tak. og altså.. hvis det er dig selv på profilbilledet så tør jeg ikke vise mine graviditetsbilleder. heheh jeg var som abstrakt maleri

jo strækmærkerne blev bare hvide så de er svære at se. og hvis det er bikinisæson men mærkerne driller så køb en af disse badedragte i denne dur: http://images.dailyradar.com/media/uploads/showhype/photos_large/2008/09/28/blake_lively_sexy_swimsuit_picture.jpg

mange ting kan man heldigvis selv ændre på. det er kun i soveværelset man er helt nøgen.. og de fleste mænd sys altså også det er sexet med noget ÆGTE kvindelighed.

Hvad lidt sort og hvid og photoshop ikke kan gøre ved et billede .. Hvor lang tid gik der før du fik dine strækmærker helt hvide? .. Mine er nemmerlig helt røde og lilla og ligner tja blodsprængninger eller noget ligende.. 

Kan sagtens se at det er smart at dække dem til med en flot badedragt, men ih hvor jeg håber det ikke er nødvendigt.. med hensyn til manden tror jeg bestemt heller ikke det bliver noget problem for ham, men mere for mig.. Uden at lyde for selvoptaget har jeg altid haft det godt med min krop og altid følt mig ret så sexet, men vægten og mærkerne gør sådan at jeg næsten ikke kan holde ud at han rør ved min mave.. Det føles som en ujævn vej med alle de mærker.. 

Håber virkelig jeg kan få en krop som dig efter fødselen og på 6 måneder ? Uh det ville være en drøm!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

BinaMor

Hvad lidt sort og hvid og photoshop ikke kan gøre ved et billede .. Hvor lang tid gik der før du fik dine strækmærker helt hvide? .. Mine er nemmerlig helt røde og lilla og ligner tja blodsprængninger eller noget ligende.. 

Kan sagtens se at det er smart at dække dem til med en flot badedragt, men ih hvor jeg håber det ikke er nødvendigt.. med hensyn til manden tror jeg bestemt heller ikke det bliver noget problem for ham, men mere for mig.. Uden at lyde for selvoptaget har jeg altid haft det godt med min krop og altid følt mig ret så sexet, men vægten og mærkerne gør sådan at jeg næsten ikke kan holde ud at han rør ved min mave.. Det føles som en ujævn vej med alle de mærker.. 

Håber virkelig jeg kan få en krop som dig efter fødselen og på 6 måneder ? Uh det ville være en drøm!

hurtigere end jeg regnede med. allerede få dage efter fødslen begyndte den lilla farve at falme. men jeg advarer lige. efter fødsel blir strækmærkerne en form for bjergvandring igennem det alt for udvidede hud. så ikke nok med at man deller på maven men ser også arret og krøllet ud. nøj jeg var ulykkelig.

2 måneder efter fødslen fik jeg  penge af kæresten til at købe nyt lækkert tøj for (jeg følte mig nemlig mega tynd) og jeg gik glad ned i Miss Sixty (hedder den det?) men de havde ikke min buksestørrelse nøj hvor livet var røv der.. ikke engang op om ballerne ku jeg´hive dem op..

men nok 4-5 måneder efter fødslen var det fint igen. men vægten var først nede omkring de 6 måneder. så man skal bare give kroppen tid. jeg trænede i øvrigt ikke. ammede bage dag og nat

jeg havde også nogle blodsprængninger eller hedder de åreknuder på lårne. de blir også mindre.

hov- jeg køber forresten ikke alt for lavtaljede bukser mere. for selvom jeg har tabt mig er der stadig en bule/skind der vil ud over..

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Der var en meget klog person der sagde til mig, at min krop havde forandret sig gennem 9 mdr., så jeg skulle også forvente at min krop skulle bruge den sammen mængde tid, hvis ikke lidt mere på at regenere sig igen, nu var jeg så uheldig at jeg skulle opereres to gange inden min datter blev et år og har fået dejlige ar oveni strækmærkerne, men de er efterhånden blevet meget pænere og min mave bliver pænere og pænere for hver træning, så det er motivation der vil noget, selvfølgelig skal du da forsøge at få trænet din krop pæn igen, men lige i starten så skal din krop måske bare have lidt ro, amningen kræver enorme mængder af kalorier.. mht brysterne så ser mine til tros for en meget stor barm under amning faktisk okey pæn ud, jeg er nede i en d-skål igen (var oppe i en e under amning og lige efter) og de er faktisk ikke så hængende som de var da de var fulde af mælk, så tid.. har du de mere røde strækmærker så er du nok en af de heldige som efter et års tid har oplevet at de er falmet så meget at de ikke er særlig tydeligere længere.. du skal nok nå det, men først skal bebs lige komme og så er det det hele værd

Anmeld

1. maj 2010

Mettemus

Du må gerne brokke dig! Kan sgu godt forstå at det er en KÆMPE forandring at skulle forholde sig til på så relativt kort tid. Glæder mig heller ikke selv til den del. Hører ikke til de mindste, har i forvejen en E-skål og tendens til vand i kroppen - jeg kommer helt sikkert til at ligne en hval og glæder mig på ingen måde.Til gengæld har jeg hørt at unge kroppe () har lettere ved at finde tilbage i sin gamle form fordi huden er mere smidig og spændstig en en "gammel" krop.

du får lige en krammer!!!

Anmeld

1. maj 2010

Vidunderligeunger

søde Risen

Det er heeelt okay at være et brokkehoved!! Jeg tænker sgu tit tanken, fuck mand hvor er min smidige flotte krop fra før??? 

og jeg brokker mig sgu også højlydt, nogen gange lidt for meget, hvis du spørger min kæreste... Han er så sød og sige til mig, jamen skat, kroppen vil jo ændre sig efter en graviditet... men det er jo heller ik ham det går ud over vel?? eller jo i soveværelset hehe..  Jeg er skide hamrende bange for at han ikke tænder på mig bagefter, men jeg bliver sgu nødt til at overbevise mig selv om at jeg nok skal blive en hot mama  

Jeg har taget 8 kilo på nu (er i uge 36), så det er slet overhovedet ikke slemt, og har ingen strækmærker endnu MEN mine super spændstige bryster med små flotte brystvorter er bare blevet slaskede, taget syd på, og mine brystvorter er på størrelse med en gammeldags 5'er min røv er blevet flad som en pandekage, nærmest min ryg der fortsætter - argh!!! Men det kan der jo så gøres noget ved.. 

Nå, det blev lidt langt, hehe.. Ville bare sige at du er ikke alene om at være ung (jeg er også 20) og gravid og bange for at kroppen "forsvinder"... 

til dig !

Anmeld

1. maj 2010

Risen

gabriellasmor skriver:

hurtigere end jeg regnede med. allerede få dage efter fødslen begyndte den lilla farve at falme. men jeg advarer lige. efter fødsel blir strækmærkerne en form for bjergvandring igennem det alt for udvidede hud. så ikke nok med at man deller på maven men ser også arret og krøllet ud. nøj jeg var ulykkelig.

2 måneder efter fødslen fik jeg  penge af kæresten til at købe nyt lækkert tøj for (jeg følte mig nemlig mega tynd) og jeg gik glad ned i Miss Sixty (hedder den det?) men de havde ikke min buksestørrelse nøj hvor livet var røv der.. ikke engang op om ballerne ku jeg´hive dem op..

men nok 4-5 måneder efter fødslen var det fint igen. men vægten var først nede omkring de 6 måneder. så man skal bare give kroppen tid. jeg trænede i øvrigt ikke. ammede bage dag og nat

jeg havde også nogle blodsprængninger eller hedder de åreknuder på lårne. de blir også mindre.

hov- jeg køber forresten ikke alt for lavtaljede bukser mere. for selvom jeg har tabt mig er der stadig en bule/skind der vil ud over..

Tak for advarslen !  Regner med at gå i graviditetstøj lidt efter fødslen og så må man hænge sine yndlings jeans op i soveværelset som en lille reminder .. Tusinde tak for dine svar , de er virkelige brugbare og lige hvad jeg har brug for at hører.. 

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Mettemus skriver:

Du må gerne brokke dig! Kan sgu godt forstå at det er en KÆMPE forandring at skulle forholde sig til på så relativt kort tid. Glæder mig heller ikke selv til den del. Hører ikke til de mindste, har i forvejen en E-skål og tendens til vand i kroppen - jeg kommer helt sikkert til at ligne en hval og glæder mig på ingen måde.Til gengæld har jeg hørt at unge kroppe () har lettere ved at finde tilbage i sin gamle form fordi huden er mere smidig og spændstig en en "gammel" krop.

du får lige en krammer!!!

Tak det er sku også dejligt lige at komme ud med det! .. For ja det er virkelig omvæltning at der sker så meget med ens krop! Krydser fingre for du ikke ender som mig .. Knus

Anmeld

1. maj 2010

Risen

BlyViol skriver:

søde Risen

Det er heeelt okay at være et brokkehoved!! Jeg tænker sgu tit tanken, fuck mand hvor er min smidige flotte krop fra før??? 

og jeg brokker mig sgu også højlydt, nogen gange lidt for meget, hvis du spørger min kæreste... Han er så sød og sige til mig, jamen skat, kroppen vil jo ændre sig efter en graviditet... men det er jo heller ik ham det går ud over vel?? eller jo i soveværelset hehe..  Jeg er skide hamrende bange for at han ikke tænder på mig bagefter, men jeg bliver sgu nødt til at overbevise mig selv om at jeg nok skal blive en hot mama  

Jeg har taget 8 kilo på nu (er i uge 36), så det er slet overhovedet ikke slemt, og har ingen strækmærker endnu MEN mine super spændstige bryster med små flotte brystvorter er bare blevet slaskede, taget syd på, og mine brystvorter er på størrelse med en gammeldags 5'er min røv er blevet flad som en pandekage, nærmest min ryg der fortsætter - argh!!! Men det kan der jo så gøres noget ved.. 

Nå, det blev lidt langt, hehe.. Ville bare sige at du er ikke alene om at være ung (jeg er også 20) og gravid og bange for at kroppen "forsvinder"... 

til dig !

Tusinde tak Ja det er rart lige at få lov at være et brokkehoved, for de mænd forstår det jo ikke helt.. Som du selv siger er det jo vores kroppe og ikke deres..  Du er heldig ingen strækmærker, for det er jo nærmest det værste, dér er der intet at gøre ved.. En flad numse ? tja det kan trænes, men strækmærker vil jo altid være der.. 

Dejligt at hører jeg ikke er den eneste som er ved at blive lidt skør af alle de her graviditets problemer

Knus og krydser for at den lille vil vende sig inde ikke alt for længe ! 

Anmeld

1. maj 2010

Low

Risen skriver:

Jeps bliver helt sindssyg af at kigge på min krop som nu er blevet fyld med tigerstriber fra top til tå.. En smule appelsinhud og sidst men ikke mindst to balloner som er gået fra en fast C-skål til en HÆNGENDE E-skål! .. Hmm. Ved godt folk siger at det er det hele værd, men synes nu alligevel det er lidt svært at forholde mig til at jeg i en alder af 20 har fået en krop der ligner en på 40 år.. (tør slet ikke tænke på når jeg har født).. "Det er det hele værd" - ja selvfølgelig er det dét, men jeg har altså ikke fået min lille pige endnu, så synes det er lidt svært at forholde sig til.. Skal på seriøst kur når lille pigen er kommet til verdenen og op i fitnesscenteret 24/7 .. Men får man mon nogensinde sin krop tilbage ? - Jeg gør da ihvert fald ikke med de strækmærker .. :/ 

Knus fra hende brokkehovedet! 

Jeg havde en E skål i forvejen hvordan tror du at jeg har det nu

Men Julia og jeg har også snakket om det med at vores kroppe bliver anderledes og sådan og vi begge var enig i at gå til træning bagefter og det var måske en mulighed at dem fra holdet kunne træne sammen hvis de havde lyst, jeg er hvert fald frisk på at træne med nogle af jer tøser

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmor

Men tænk på at lyset altid kan være slukket når i har sex, så kan de strækmærker ikke ses. og hvis i har sex under graviditeten, så skulle der nok ikke være nogen fare for han ikke tænder på dig efter du har født. Jeg har stadig svært ved at forstå hvordan han kan have lyst til mig når jeg har den her store mave, og der tilhørende ladeport og hængepatter med tallerken vorter. Skal nok tænke på at det ikke KUN er din krop han tænder på. faktisk tror jeg han nyder at jeg har fået en lidt mere fyldig numse Hi Hi, han tager  hvert fald hele tiden på den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.