Bliver sindssyg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Risen

Jeps bliver helt sindssyg af at kigge på min krop som nu er blevet fyld med tigerstriber fra top til tå.. En smule appelsinhud og sidst men ikke mindst to balloner som er gået fra en fast C-skål til en HÆNGENDE E-skål! .. Hmm. Ved godt folk siger at det er det hele værd, men synes nu alligevel det er lidt svært at forholde mig til at jeg i en alder af 20 har fået en krop der ligner en på 40 år.. (tør slet ikke tænke på når jeg har født).. "Det er det hele værd" - ja selvfølgelig er det dét, men jeg har altså ikke fået min lille pige endnu, så synes det er lidt svært at forholde sig til.. Skal på seriøst kur når lille pigen er kommet til verdenen og op i fitnesscenteret 24/7 .. Men får man mon nogensinde sin krop tilbage ? - Jeg gør da ihvert fald ikke med de strækmærker .. :/ 

Knus fra hende brokkehovedet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

MM1987

Årh søde...

Det er da irriterende - og det med at det er det hele værd, den følelse kan du jo først få når du har hende i dine arme, og så er jeg sikker på du har glemt alt om strækmærker...

Derfor er det jo stadig en god ide at komme i træningscenteret og jeg er sikker på du nok skal blive dig selv igen - selv strækmærker bliver pænere med tiden...

Jeg har sagt farvel til min krop nogen gange - men jeg har jo også været forberedt...

KNUS

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Årh søde...

Det er da irriterende - og det med at det er det hele værd, den følelse kan du jo først få når du har hende i dine arme, og så er jeg sikker på du har glemt alt om strækmærker...

Derfor er det jo stadig en god ide at komme i træningscenteret og jeg er sikker på du nok skal blive dig selv igen - selv strækmærker bliver pænere med tiden...

Jeg har sagt farvel til min krop nogen gange - men jeg har jo også været forberedt...

KNUS

Orh du er sku så sød at du har overskud til at skrive til mig ! 

Ja jeg tror også forskellen ligger I at jeg bestemt ikke havde planer om at skulle få barn i denne alder og at det hele kom som et chok for mig og kæresten.. Jeg har slet ikke været indstillet på hvad det gør ved en og kan blive helt forarget over de "moder" følelser man kan rumme.. Havde jeg ikke regnet med at jeg kunne have... Hmm.. 

Håber bestemt også jeg kan træne det overskydende fedt væk, meeen må jo nok være ærlig og indrømme at jeg har set nogle eksempler på piger som som har tabt sig og fået kroppen tilbage, MEN det hænger og det er dét som jeg frygter.. Ikke at kunne gøre noget ved det.. 

Anmeld

1. maj 2010

MM1987

Risen skriver:

Orh du er sku så sød at du har overskud til at skrive til mig ! 

Ja jeg tror også forskellen ligger I at jeg bestemt ikke havde planer om at skulle få barn i denne alder og at det hele kom som et chok for mig og kæresten.. Jeg har slet ikke været indstillet på hvad det gør ved en og kan blive helt forarget over de "moder" følelser man kan rumme.. Havde jeg ikke regnet med at jeg kunne have... Hmm.. 

Håber bestemt også jeg kan træne det overskydende fedt væk, meeen må jo nok være ærlig og indrømme at jeg har set nogle eksempler på piger som som har tabt sig og fået kroppen tilbage, MEN det hænger og det er dét som jeg frygter.. Ikke at kunne gøre noget ved det.. 

Jamen det er jo det her der er vigtigt for dig lige nu - og så kan jeg få tankerne over på noget andet et øjeblik...

Nej der er mange nye ting, og ja der er nogen ting man siger farvel til, men der er bestemt også nogen ting man siger goddag til... Det er den største omvæltning i ens liv...

Man kan altid gøre noget ved det - det er kun et spørgsmål om penge

Jeg er sikker på du bliver en rigtig lækkerbisken igen - ikke at du ikke er det nu

Anmeld

1. maj 2010

BinaMor

jeg fik min gamle krop tilbage. brysterne blev mindre efter endt amning (det var så øv for mit vedkommende) og strækmærkerne blev mindre synlige. der er lidt folder på mavsen men ikke værre end alm når man sidder ned.

jeg fik også lidt appelsinhud på lårene men det hjælper med lidt farve.

men jeg var og er nu også bange igen ved denne nye graviditet. for selvom vi er mødre vil vi jo gerne have en god krop.

men er er billede lige før fødslen med en vægtforøgning på 17 kg. og så 6 måneder efter. man ku skjule de fleste strækmærker af trussen og maven. så AM!!! heheh.. det hjælper så meget på figuren.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2010

BinaMor

og jeg "hang" også under graviditeten. selv min røvballer men det går over hvis man ikke bare sætter sig ned i mange tilfælde. især når man er så ung som du er.

Anmeld

1. maj 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Jamen det er jo det her der er vigtigt for dig lige nu - og så kan jeg få tankerne over på noget andet et øjeblik...

Nej der er mange nye ting, og ja der er nogen ting man siger farvel til, men der er bestemt også nogen ting man siger goddag til... Det er den største omvæltning i ens liv...

Man kan altid gøre noget ved det - det er kun et spørgsmål om penge

Jeg er sikker på du bliver en rigtig lækkerbisken igen - ikke at du ikke er det nu

Ja bestemt.. Man må bare bide i det sure æble for strækmærker, appelsin huden og hængepatterne bliver jo ikke ligefrem mindre de næste par uger..  ..

Brok brok brok! Men rart at få læsset ud.. 

Anmeld

1. maj 2010

Risen

gabriellasmor skriver:

jeg fik min gamle krop tilbage. brysterne blev mindre efter endt amning (det var så øv for mit vedkommende) og strækmærkerne blev mindre synlige. der er lidt folder på mavsen men ikke værre end alm når man sidder ned.

jeg fik også lidt appelsinhud på lårene men det hjælper med lidt farve.

men jeg var og er nu også bange igen ved denne nye graviditet. for selvom vi er mødre vil vi jo gerne have en god krop.

men er er billede lige før fødslen med en vægtforøgning på 17 kg. og så 6 måneder efter. man ku skjule de fleste strækmærker af trussen og maven. så AM!!! heheh.. det hjælper så meget på figuren.

Wow pift ! 

Det er godt nok flot ! Kan slet ikke se at du har haft strækmærker?! .. Tror nu desværre ikke der er så meget at gøre ved mine for de går helt op til navlen.. .. Men wow 6 måneder ? Det er sku sejt! Tusinde tak fordi du deler ! 

Anmeld

1. maj 2010

BinaMor

Risen skriver:

Wow pift ! 

Det er godt nok flot ! Kan slet ikke se at du har haft strækmærker?! .. Tror nu desværre ikke der er så meget at gøre ved mine for de går helt op til navlen.. .. Men wow 6 måneder ? Det er sku sejt! Tusinde tak fordi du deler ! 

tak. og altså.. hvis det er dig selv på profilbilledet så tør jeg ikke vise mine graviditetsbilleder. heheh jeg var som abstrakt maleri

jo strækmærkerne blev bare hvide så de er svære at se. og hvis det er bikinisæson men mærkerne driller så køb en af disse badedragte i denne dur: http://images.dailyradar.com/media/uploads/showhype/photos_large/2008/09/28/blake_lively_sexy_swimsuit_picture.jpg

mange ting kan man heldigvis selv ændre på. det er kun i soveværelset man er helt nøgen.. og de fleste mænd sys altså også det er sexet med noget ÆGTE kvindelighed.

Anmeld

1. maj 2010

Svei

Altså, hvem siger kvinder på 40 år har en slidt/ødelagt krop... nå, det var lige en lille bemærkning.

Nogen får deres krop igen som den var før andre gør ikke..strækmærker og hængebabser er jo ikke til at ændre på (uden kirurgi) men dine chancer for en krop der ligner den du havde inden tror jeg handler om hvor meget du tager på, da det at tabe fedt godt nok ikke efterlader den pæneste krop og så bliver kroppen jo ikke pænere af flere graviditeter, så er det den første graviditet, så er der da håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.