brændt sig på bræneovnen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Av for pokker

Hvorfor har I ikke gitter på?

Vi har også brændeovn og vi ville aldrig tænde for den uden gitter. Ja, de skal selvfølgelig lærer det, men det bliver virkelig varm og jeg ville have så dårlig samvittighed, hvis der skete et uheld.

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

9510

LotteN skriver:

åhhaa, sidder med en meget ked af det datter på snart 2 år der har haft hånden på brændeovnen.

Hun cyklede inde i stuen og så væltede hun og tager fra på brændeovnen - åhhh det gør så ondt på hende... og på mig

Puha den bette stakkel, jeg vil køre til vagtlægen og få noget flammazine(staves), især når det er på hånden, de kan danne rigtigt meget arvæv på fingrene,,,

håber også at du er okay, det er noget af en forskrækkelse at få...

sender lige et knus til jer begge 2

Anmeld

30. april 2010

LotteN

MoarHvidovre skriver:

Av for pokker

Hvorfor har I ikke gitter på?

Vi har også brændeovn og vi ville aldrig tænde for den uden gitter. Ja, de skal selvfølgelig lærer det, men det bliver virkelig varm og jeg ville have så dårlig samvittighed, hvis der skete et uheld.

Kh.

Katja

ja, det burde vi jo også have nu...

men hun har altid godt vidst hun ikke må sætte fingrene på og er meget opmærksom på når den er varm - men forudse hun lige ville vælte på sin cykel lige der - så langt havde vi desværre ikke tænkt

Anmeld

30. april 2010

LotteN

mynord skriver:

Puha den bette stakkel, jeg vil køre til vagtlægen og få noget flammazine(staves), især når det er på hånden, de kan danne rigtigt meget arvæv på fingrene,,,

håber også at du er okay, det er noget af en forskrækkelse at få...

sender lige et knus til jer begge 2

hvor er det sødt af di - tusind tak

Vi ringede til vagtlægen, men han sagde vi skulle putte det i vand og vis hun blev ved med at have ondt skulle vi ringe tilbage... men nu ligger hun jo så og sover, så er endelig faldt til ro..

det er kun på tommelfingeren eller er resten inden i hånden..!

Anmeld

30. april 2010

9510

LotteN skriver:

hvor er det sødt af di - tusind tak

Vi ringede til vagtlægen, men han sagde vi skulle putte det i vand og vis hun blev ved med at have ondt skulle vi ringe tilbage... men nu ligger hun jo så og sover, så er endelig faldt til ro..

det er kun på tommelfingeren eller er resten inden i hånden..!

nå det var da godt at hun er faldet til ro, håber også det giver dig lidt mere ro på,

Håber det er faldet til ro så hun ikke skal have ondt det bette pus:-)

Knus og ha`en god weekend

Anmeld

30. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
LotteN skriver:

ja, det burde vi jo også have nu...

men hun har altid godt vidst hun ikke må sætte fingrene på og er meget opmærksom på når den er varm - men forudse hun lige ville vælte på sin cykel lige der - så langt havde vi desværre ikke tænkt

Det vigtigste er også, at din datter ikke kom mere til skade end hun gjorde - selvom det selvfølgelig var slemt nok.

Det er derfor, at vi har gitter - der kan ske et hæderligt uheld.

Rigtig god bedring med hende og jeg håber, at I alle får sovet i nat

Kh. Katja

Anmeld

30. april 2010

ekzunz

Her er et billede af Klara som satte hånden på grillen i haven. Jeg følte mig som verdens dårligste mor at jeg ikke havde forhindret det.

Hun fik hånden i vand og endte med at falde i søvn. Vi prøvede et par gange at tage hånden op mens hun sov, men hun vågnede hvergang. Først da vi kunne tage hånden op uden at hun vågnede kunne vi lægge hende i seng....

God bedring til din datter....

Anmeld

30. april 2010

LotteN

Znuzke skriver:

Her er et billede af Klara som satte hånden på grillen i haven. Jeg følte mig som verdens dårligste mor at jeg ikke havde forhindret det.

Hun fik hånden i vand og endte med at falde i søvn. Vi prøvede et par gange at tage hånden op mens hun sov, men hun vågnede hvergang. Først da vi kunne tage hånden op uden at hun vågnede kunne vi lægge hende i seng....

God bedring til din datter....

nåååh . det ligner næsten min datter, bortset fra din pige har hår på hovedet

jeg har lige taget lærkes hånd op nu og hun sove videre, så det er vdist et godt tegn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.