brændt sig på bræneovnen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.328 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. april 2010

LotteN

åhhaa, sidder med en meget ked af det datter på snart 2 år der har haft hånden på brændeovnen.

Hun cyklede inde i stuen og så væltede hun og tager fra på brændeovnen - åhhh det gør så ondt på hende... og på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Mira0911

Av av av.....

Det var ikke godt... Hvordan går det nu?

God bedring til hende...

Anmeld

30. april 2010

LinLin

AV! Hvor brændte hun sig

Åh, min lillebror satte hånden på en varm kogeplade da han var 3 år... Han fik andengradsforbrænding!

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

åh det lyder rigtigt slemt. håber hun kan li at plaske med vand...for så er en skål fuld af vand og isterninger bare rigtig god. måske med et sugerør eller et par små skibe i

Anmeld

30. april 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Av av av.....

Det var ikke godt... Hvordan går det nu?

God bedring til hende...

efter små 40 min med konsant gråd hjælp en is lidt på det.. og nu ligger hun og sover i sofaen med hånden i vand... åhh hvor jeg dog synes det er synd for hende - så er det jeg ønsker det var mig i stedet for.....!

Anmeld

30. april 2010

LotteN

Mor til David skriver:

AV! Hvor brændte hun sig

Åh, min lillebror satte hånden på en varm kogeplade da han var 3 år... Han fik andengradsforbrænding!

jamen det er inde i hånden og så er det ude på tommelfingerspidsen og så inde i hånden (på den anden side af knoerne )...

Anmeld

30. april 2010

LotteN

nutche skriver:

åh det lyder rigtigt slemt. håber hun kan li at plaske med vand...for så er en skål fuld af vand og isterninger bare rigtig god. måske med et sugerør eller et par små skibe i

ja, det hjalp også lidt på humøret at hun fik en skål at plaske i.. men det var nu isen der hjalp rigtig godt på det

Anmeld

30. april 2010

LotteN

men nogen der ved hvor længe jeg skal lade hende ligge med hånden i vand? er jo ldit bange for hun vælter det....

Anmeld

30. april 2010

Lone Jakobsen

LotteN skriver:

ja, det hjalp også lidt på humøret at hun fik en skål at plaske i.. men det var nu isen der hjalp rigtig godt på det

ja det er bare en hitter. brugte det for nylig da min søn havde mærket hvor varm en lavalampe er.

Anmeld

30. april 2010

Becks

LotteN skriver:

men nogen der ved hvor længe jeg skal lade hende ligge med hånden i vand? er jo ldit bange for hun vælter det....

Hun skal have hånden i vand, indtil det ikke gør ondt mere... Hun mærker garanteret ikke smerten nu hvor den er i vand, men hvis hun tager den op, og det begynder at gøre ondt lidt efter, skal den i igen..

Knus og rigtig god bedring til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.