Jamen jeg har også måtte finde alternative løsninger. Jeg bor i en lejlighed på 54 km med min datter, jeg har i stuen lavet et legehjørne ved at købe en fin rumdeler med 16 rum, den står så ud fra væggen med 1 meter ind til væggen, så min datter har et legerum med skumgulv på ca. 1x2m og så har jeg købt 8 32x32 cm kurve, som er i hverandet hul, øverst med mine ting, nederst med min datters ting, derudover giver de store rum mulighed for at der på "min" side eller stuesiden kan stå nogle af mine bøger, film og mapper, men der i de samme hul på min datters side står bøger, cd'er, film, smykkeskrin, cd afspiller og lidt legetøj, derudover har jeg købt en hylde og en stang, som holder to af de der legetøjsnet fra Ikea, hvor der er plads til gud ved hvor meget legetøj, og så står der et par kurve på gulvet, men der er plads til alt min datters legetøj og jeg kan hvis jeg skal have gæster lægge alt ind i hendes hjørne. I soveværelset har jeg en alm. tremmeseng, en 1½ persons seng med bedrollers under både hendes og min seng, derudover har jeg købt denne puslebord, hvor det meste af hende tøj og bleer mm lægger i, har så også købt det sæt fra ikea til at sætte på kanten, der indeholder en skraldespand(som jeg bruger til rene bleer) og så et halefad, som også hænger på siden, det fungere super på mig, og så kan skraldespanden til de beskidte bleer står under, så den nærmest ikke kan ses http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50077247 og så købtre jeg i samme serie dette skab http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90111391 hvor mit tøj og lidt af hendes også lægger, der kan nemlig også hænge voksenbøjler og så kan der være ret meget tøj i syntes jeg, så har jeg et smalt kurvemøbel i hvis fra fakta hvor strømper, natøj og lign ligger i, et stykke ovenover har jeg monteret en af de hylder fra Ikea (igen) der bruges til billeder, der kan mine smykker, hårting og parfumer lige stå, så det er helt vildt super. Man skal jo bare være lidt kreativ i den måde man bruger sin plads og de ting man kan købe.. Har smidt 3 billeder, så du kan se hvad jeg mener, på det første kan man se stuesiden, som godt nok er fyldt dok. dvd'er som hun ynder at smide på gulvet, til højre kan man så se på de næste to billeder, hendes legehjørne, som på det første er fyldt op med balloner (hendes 1 års fødselsdag) og den anden hende der leger deromme, der kan være enorm mange ting deromme :O) Kunne godt være jeg lige skulle skrive at det indbyder til at blive ryddet til konstant, men er super nemt at rydde op hver aften
Anmeld