Ville I tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Mussen2

Øv da, det lyder som om hun er en bestemt dame  hvad med at sidde omme ved hende og lade hende få noget af det ellers forbudte ex.mobilen, hvis hun begynder. Det med musikken virker også kun her hvis det er RIGTIG højt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Mathilde

Muttien skriver:

Vi havde samme problem, da hun var helt lille.Jeg sidder altid omme ved hende. Hvis jeg selv kører med hende og hun bliver krop umulig spiller jeg rigtig højt musik eller giver mig til at synge højt. Det afleder opmærksomheden  Jeg går ud fra i har prøvet at give hende legetøj deromme osv.

Ja vi har vist prøvet alt! Men tak for svar Jeg tror også det ender med at vi prøver... Vi kan jo altid holde pauser.

Anmeld

29. april 2010

Lone Jakobsen

jeg ville klart tage afsted...som andre skriver så er det dumt at lade hende bestemme. og du skal da ikke sidde hjemme hver gang. hold rigeligt med pauser hvor hun kan komme lidt ud, og prøv evt at give hende lidt hun kan spise....fx. agurkestave eller rosiner....noget som tager tid

Anmeld

29. april 2010

9510

Mathilde skriver:

Ja det har vi.. Vi har leget, synget, hørt musik og alt hvad vi lige kunne finde på. Når hun først går igang er der ikke meget at gøre.

Det er skisme da ikke sjovt så

Anmeld

29. april 2010

Kvindemin

Jeg ville også helt klart tage afsted. Om igen, hun skal jo ikke styrer.
Og så er jeg dårlig tilhænger af at mor sidder bagved...
Men igen, det kommer jo helt an på hvor gammel hun er?

Knus

Anmeld

29. april 2010

Lulle25

Ville selvfølgelig tage afsted. Det er da traels at gå glip af en så stor dag fordi lille pigen skriger nogle børn kan bare ikke lide at køre bil, men det er de jo nødt til at vænne sig til, for de skal ikke bestemme. Kram

Anmeld

29. april 2010

Pia

Jeg tænker lidt om hun lider af køresyge.. En ting som både jeg selv døjede vildt med som barn og min ældste datter også døjer med..
Nu kan du jo nok ikke komme på et apotek og hente noget mod køresyge..
Men prøv evt 15 min før i skal køre og give hende lidt panodil.. Det får hende til og slappe af og evt får en lille lur..
Og så sørg for hun sidder bag ved føresædet, der er mere bevægelse til den side.. Biler der bevæger sig osv..
Og ellers er det også altid en god ide hvis i kan få de længere ture til og passe med at hun måske skal sove lidt..
Sørg for at hun er mæt inden i skal køre, men ikke for tung mad, da det netop frembringer kvalme...
Som de andre også skriver skal hun ikke styre om i skal afsted eller ej..
Men lider hun af køresyge er det jo heller ikke sjovt for hende og køre..
Noget allergi medicin kan også fungere mod køresyge og der står på pakken om børn må få det..

God weekend..

Anmeld

29. april 2010

Bondepigen

Mathilde skriver:

Åh så er der måske håb forude Hvornår blev hun glad for at køre?

Da vi fik dvd afspilleren til bilen hihi.. Tror det er en fire mdr. siden...

Men altså vi har været tvunget til at køre langt med hende siden hun var 5 mdr., da hun havde hofteskred og vi kørte 200 km de dage, vi skulle på hospitalet med hende... og hun accepterede det mere og mere for hver gang, så jeg tror osse bare man skal tage ud selv om det ikke er rart, når de er kede af det. Ellers vænner hun sig jo aldrig til det...

Men prøv at køre nogle lange ture omk. den tid hun normalt skal sove, så kan det være hun falder i søvn i bilen og på den måde vænner sig til at det ikke er så slemt...

Anmeld

29. april 2010

Bondepigen

Muttien skriver:

Vi havde samme problem, da hun var helt lille.Jeg sidder altid omme ved hende. Hvis jeg selv kører med hende og hun bliver krop umulig spiller jeg rigtig højt musik eller giver mig til at synge højt. Det afleder opmærksomheden  Jeg går ud fra i har prøvet at give hende legetøj deromme osv.

Åh ja, musik er osse altid godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.