Ville I tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Mathilde

Vi har sagt ja til at komme til konfirmation imorgen. Det tager ca 1time og 15min at køre. Celina har altid været ked af at køre bil så vi har sjældent været nogen steder sammen. Vi har nu skiftet autostolen ud så hun nu sidder fremadvendt, så hun kan følge med og se os. Vi var overbeviste om at alt ville blive bedre, men vi tog fejl idag var vi ved ørelæge - ca. 25min hver vej. Det gik fint nok derhen, men på vej hjem skreg hun og der var intet at gøre! Så nu har jeg mest lyst til at blive hjemme imorgen, men er også bare så ærgelig, for jeg havde set frem til at vi endelig kunne tage afsted sammen og at jeg ikke som altid må blive hjemme med Celina.... Men det er heller ikke til at bære hvis hun bare skriger hele vejen!

Hvad ville I gøre?

Knus Mathilde, som håber det bliver bedre engang så vi kan foretage os noget som en familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Svei

Kan I ikke tage toget...

Anmeld

29. april 2010

9510

Har i prøvet at en af jer sidder bag i ved hende og leger/ hygger??

Det virker her

Anmeld

29. april 2010

Bondepigen

Køb en dvd afspiller til bilen.

Sid bagi og underhold hende.

Men jeg synes ikke I skal lade hende "styre" om I skal ud og køre allesammen... for så bliver det jo aldrig bedre.

Emma gad heller ikke køre bil, men nu er hun vild med det... vi har dvd afspiller, som hun glæder sig til at se, når hun kommer i bilen...

Anmeld

29. april 2010

Mussen2

Vi havde samme problem, da hun var helt lille.Jeg sidder altid omme ved hende. Hvis jeg selv kører med hende og hun bliver krop umulig spiller jeg rigtig højt musik eller giver mig til at synge højt. Det afleder opmærksomheden  Jeg går ud fra i har prøvet at give hende legetøj deromme osv.

Anmeld

29. april 2010

Mussen2

og forresten jeg ville tage afsted. Tænk på den oplevelse hun og i får ved at være afsted. det synes jeg vejer tungere end den dårlige oplevelse på vej derned. 

Håber i finder en løsning

Anmeld

29. april 2010

Mathilde

Yrsa skriver:

Kan I ikke tage toget...

Vi har ikke tog på Mors og jeg har lige tjekket at det vil tage knap 5timer og tre skift at komme derhen 

Anmeld

29. april 2010

Svei

Mathilde skriver:

Vi har ikke tog på Mors og jeg har lige tjekket at det vil tage knap 5timer og tre skift at komme derhen 

Ok..nej, den holder ikke...

Anmeld

29. april 2010

Mathilde

mynord skriver:

Har i prøvet at en af jer sidder bag i ved hende og leger/ hygger??

Det virker her

Ja det har vi.. Vi har leget, synget, hørt musik og alt hvad vi lige kunne finde på. Når hun først går igang er der ikke meget at gøre.

Anmeld

29. april 2010

Mathilde

bondepigen skriver:

Køb en dvd afspiller til bilen.

Sid bagi og underhold hende.

Men jeg synes ikke I skal lade hende "styre" om I skal ud og køre allesammen... for så bliver det jo aldrig bedre.

Emma gad heller ikke køre bil, men nu er hun vild med det... vi har dvd afspiller, som hun glæder sig til at se, når hun kommer i bilen...

Åh så er der måske håb forude Hvornår blev hun glad for at køre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.