Er det urin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Majbriteriksen

Hej, jeg syntes at du skal ligge mærke til om det kommer med faste intervaller, det gjorde det for mig og det var vandet der var gået  Det regnede jeg slet ikke med da jeg kun var i uge 34. Det sivede hver gang jeg fik en "plukkeve", ikke mere end at et bind kunne tage det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Sabsy

N&J skriver:

Det er formentlig bare udflåd, men selvfølgelig kan det være vandet, men jeg skiftede indlæg to til seks gange om dagen i sidste semester af min graviditet og min søster havde endnu mere, hos os var det bare udflåd, men det er rigtig ubehageligt, også fordi det er rigtig tyndt. 

Det er nemlig rigtig tyndt, og det kan "løbe" lidt ned af benet..

Synes det er rigtig ulækkert.. - Men der er jo ikke så meget at gøre end at gå med indlæg..

Anmeld

30. april 2010

Bare mig..

Altså jeg har den sidste uge haft meget tyndt udflået, nærmest vandagtigt, men alligevel for tykt til at kunne være urin.. - Jeg er dog sikker på det ikke er vandet, da jeg hverken kan fylde et bind eller noget.

Men det er da sikkert udslået, som man godt kan komme meget tyndt ud, og tyndere og mere end normalt!

Hvis du er i uge 39, kunne man da håbe lidt på det var vandet!

Anmeld

30. april 2010

Ansemusen

Har lige læst, at man kan tro det er vandet der går til sidst i graviditeten, fordi ens udflåd bliver så tyndt og meget! Jeg har selv meget udflåd, men er ikke i tvivl om hvad det er. Så kan selvfølgelig ikke sige til dig at det helt sikkert IKKE er vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.