Er det urin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Sabsy

Hej piger.

Jeg vil lige høre jer, om der andre der har oplevet det..

Men jeg har her til aften haft det som om jeg hele tiden "små"tisser i mine bukser, meget pinligt at skrive men sådan er det..

Jeg ved ikke om der er andre der har det el. har prøvet det..

Kram Sabrina 37+5

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Vial

Kan det være vandet, som siver?

Eller har du været nede og tage en snuser

Anmeld

29. april 2010

Sabsy

KaMa skriver:

Kan det være vandet, som siver?

Eller har du været nede og tage en snuser

Jeg har ikke rigtig lugtet til det.. - Men det er sådan at når jeg "tisser" er det ikke gult men mere lyst..

Men det er en lidt underlig lugt af det jeg kan lugte..

Anmeld

29. april 2010

Vial

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg har ikke rigtig lugtet til det.. - Men det er sådan at når jeg "tisser" er det ikke gult men mere lyst..

Men det er en lidt underlig lugt af det jeg kan lugte..

Hvis det lugter lidt hen af sæd, så er det nok vandet... har jeg hørt.

Anmeld

29. april 2010

Momster89

Hvis du kan fylde et bind på 1 time er det vandet som siver, ellers er det nok bare udflåd

Anmeld

29. april 2010

Sabsy

Solveig89 skriver:

Hvis du kan fylde et bind på 1 time er det vandet som siver, ellers er det nok bare udflåd

Når du skriver "fylde" er det så, alá det bare hænger fordi det er så vådt, eller??

Anmeld

29. april 2010

Momster89

Sådan at det er godt tungt, og ikke kan suge så meget mere vil jeg tro. Jeg har ikke selv prøvet det, da mit vand bare stod ud af mig (beklager det farverige billede )

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

mit vand gik i skvæt..dvs hver gang jeg tog et større skridt kom det ud i skævt.Kunne snidlt fylde et TUNGT bind på 30 min.

Men der hvor du er kan det jo være begge dele. TIT er det dog enten urin eller meget vandet udflåd, begge dele er lige normalt:-)

Anmeld

29. april 2010

Sabsy

MariaE skriver:

mit vand gik i skvæt..dvs hver gang jeg tog et større skridt kom det ud i skævt.Kunne snidlt fylde et TUNGT bind på 30 min.

Men der hvor du er kan det jo være begge dele. TIT er det dog enten urin eller meget vandet udflåd, begge dele er lige normalt:-)

Jeg vil tro det er udflåd, men synes det er en ubehagelig følelese af at små tisse.. Griner

Anmeld

29. april 2010

N&J

Det er formentlig bare udflåd, men selvfølgelig kan det være vandet, men jeg skiftede indlæg to til seks gange om dagen i sidste semester af min graviditet og min søster havde endnu mere, hos os var det bare udflåd, men det er rigtig ubehageligt, også fordi det er rigtig tyndt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.