svane83 skriver:
Jamen det er da bare dejligt at hører!
Hvor er det skægt at din underbevisthed måske allerede har vist det dagen efter undfangelsen
Jeg håber godt nok også at det går hurtigt her, har været skruk i snart 2 år, så jeg vil meget snart gerne være mor. Jeg tager det i hvertfald positivt at min cyklus er så regelmæssig lige fra starten.
Vi stoppede også fordi pakken alligevel var tom og så blev vi jo så enige om at det nok også var meget godt at min krop lige fik lidt tid til at få p-pillerne ud af systemet.
Men hold op hvor jeg synes der er lang tid til august lige for tiden, ser gravide maver og babyer overalt
Glæder mig bare så meget, selvom jeg lidt frygter hvordan min krop vil håndtere en graviditet. Min mor var sygemeldt og indlagt i begge sine så jeg håber ikke jeg ligner hende alt for meget på det punkt.
Carina, som er så glad for at hun kan skrive på baby.dk.
Ja, det undrede også mig da det var, jeg fandt ud af det.
Jeg syntes ikke selv jeg lærte min cyklus at kende, havde en cyklus på 29 dage i januar til februar. februar til marts tror jeg den var på 30, men var ikke sikker, da jeg tog en test fordi den netop var forsinket, som var svag positiv, men samme aften begyndte jeg at bløde, tog en igen 5 dage senere som så var negativ. Så da jeg nåede påsken vidste jeg ikke hvornår den skulle komme, så ventede og ventede, indtil veninderne skældte mig ud og jeg tog på apoteket og købte en test og ja, den var så positiv 
Kender det alt for godt det med at være skruk, ser også store maver over alt, og kan se på en kvinde på laaang afstand om hun er gravid, virkelig deprimerende da det var, men nu er jeg så selv en af de kvinder. Var sikker på der ikke var nogen der kunne se det, for er ikke så langt henne, men da kæresten skulle have noget fra den lokale pølsevogn, kiggede ejeren på mig og sagde at hun vidste jeg skulle have barn, og det skulle vidst være lige i starten af 2011, måtte så fortælle hende at ja, vi skulle have barn, men dog allerede i december, men hun ramte faktisk meget godt 
Det er så forskelligt hvordan man har det under hver graviditet tror jeg. Jeg mærker først rigtig til det nu her. Har været træt siden påske, så har skulle have en middagslur, men nu begynder kvalmen at sætte ind. Og hovedpine hvis jeg ikke slapper nok af. Og så tror jeg bestemt ikke den lille kan lide usunde ting, kan ikke spise brød om morgenen uden jeg får mere kvalme, eller kage i løbet af dagen. Så jeg er hvertfald kommet til at spise utrolig sundt
Men håber i kan være ligeså hurtig, også selvom det bare er såkaldt træning hihi