Hej i kloge kvinder
Da min kæreste og jeg vil begynde på projekt baby til august, besluttede vi i februar at jeg skulle smide p-pillerne nu, så min krop kunne komme af med hormonerne inden vi gik i gang for alvor.
Nå men siden jeg stoppede har jeg haft en meget fin og regelmæssig cyklus på 28 dage hver gang og har slet ikke haft de slemme mens smerter jeg havde som ung - dejligt.
Nå men af ren nysgerrighed besluttede jeg under sidste mens at jeg ville prøve at holde øje med hvornår jeg havde ægløsning, så jeg havde en fornemmelse for det når vi nu gik i gang.
Jeg læste mig frem til at når man har en cyklus på 28 dage så ligger ÆL ca. 14 dage inde i cyklus, så jeg har talt frem på min kalender og satte en lille stjerne. Det var så i tirsdags.
Jeg synes ikke sådan jeg mærkede noget i tirsdags, havde en smule ondt i maven, men det var det. Igår havde jeg så tilgengæld hvad jeg vil kalde sidestik i min venstre side af hvad vi her hjemme kalder pige-maven.
Det ligesom nev i den ene side det meste af dagen og også lidt her til morgen.
Puha til alle dem der stadig er med:
Er det så ægløsningen?
Det blev et langt spørgsmål jeg er jo bare nysgerrig, det er mærkeligt at stoppe med p-piller efter så mange år, det er som om man opdager sin krop igen
Carina
Anmeld