Næsespray?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.421 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Liljesilas

Hejsa

Nu vil jeg lige høre jer gravide piger, om man må tage næsespray når man er gravid???

Jeg købte nemlig en på apoteket for nogle måneder siden, da jeg sidst var syg. Hvor damen på apoteket sagde jeg godt måtte buge næsespray. Men nu er jeg uheldigvis syg og snottet igen, og idag stod der en ny dame, som sagde at jeg ikke måtte bruge næsespray??? Så nu har jeg fået sådan nogle saltvandsdråber, der slet ikke virker, og er sammentidig sur over en af dem giver forkert information!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

LinLin

Jeg har hørt at man ikke må...

Men bruger det aldrig så har ikke undersøgt nærmere...

Anmeld

28. april 2010

Low

mayapigen skriver:

Hejsa

Nu vil jeg lige høre jer gravide piger, om man må tage næsespray når man er gravid???

Jeg købte nemlig en på apoteket for nogle måneder siden, da jeg sidst var syg. Hvor damen på apoteket sagde jeg godt måtte buge næsespray. Men nu er jeg uheldigvis syg og snottet igen, og idag stod der en ny dame, som sagde at jeg ikke måtte bruge næsespray??? Så nu har jeg fået sådan nogle saltvandsdråber, der slet ikke virker, og er sammentidig sur over en af dem giver forkert information!

Jeg vil råde dig til at ringe til din læge og spørge dig frem. 

Nu ved jeg ikke hvorfor du er snottet.

Jeg var hos min læge igår for at bestille en tid hos lægen bare for at blive undersøgt. Jeg spurgte så om han kunne teste mig for hø-feber fordi jeg er aldrig blevet testet for det men mine øjne og næse har det ikke så godt om sommeren. Han sagde så at jeg ikke kunne blive testet for det fordi jeg var gravid men han kunne godt give mig noget imod hø-feberen.

Jeg synes at det klart er bedst at ringe til lægen og spørge for jeg ville mene at din læge ved hvad der er bedst for netop lige dig.

Anmeld

28. april 2010

Delilah

Vil lige følge lidt med her for det er vist også et spørgsmål jeg kunne tænke mig at få svar på 

Anmeld

28. april 2010

henh01

Jeg har hørt at det er meget normalt at man bliver snottet når man er gravid fordi man har en større blodmængde i kroppen. Aner ikke hvilken forbindelse de to ting har, meeen jeg er jo heller ikke læge..

Jeg har altid brugt næsespray også under graviditet, men følger da lige med her hvis andre ved noget

Anmeld

28. april 2010

Skytten0111

Mener at der er nogle man ikke må bruge. Det samme gælder øjendråber. Jeg har selv høfeber, så man skal tage højde for mange ting.

Din læge ved helt sikkert hvilke mærker du må benytte.. Så du kan måske høre lægen ad først..

Knus Heidi

Anmeld

28. april 2010

Skytten0111

P.s

Men hvis det er noget du døjer med, kan det jo måske være høfeber.. Det er nemlig i luften nu..

Anmeld

28. april 2010

Findusinde

Hellow tøser!

Da jeg var gravid med Laura fik jeg den ledeste forkølelse, og da ringede jeg til vagtlægen, han slog det op med det samme, og NO GO til næsespay... Der er ikke andet at bruge en saltvand, selvom det virker af helvede tl...

Anmeld

28. april 2010

Mig med maven

Da jeg var gravid, fik jeg NEJ NEJ NEJ!!! - Men der findes nogle små saltvands pipetter, son du drypper næsen med, og derefter virker det som næsespray. Det kan du heller ikke tage for meget af! og du kan senere hen bruge det til baby, hvis baby bliver forkølet! Det er et rigtig fint alternativ... Held og lykke med det!

Christina

Anmeld

28. april 2010

oo

jeg er da rimelig sikker på der står på næsesprayen at man ikke må bruge den når man er gravid! jeg var snotsyg i starten af graviditeten og pudsede og pudsede og sov med hovedet højt fordi jeg ikke måtte tage næsespray

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.