nutche skriver:
selvfølgelig nægter han...for så længe han ikke indser at han har et problem...så behøver han ikke gøre noget ved det 
det sagt så behøver din mand ikke være alkoholiker....han kan bare være en mand der drikker meget....for mener nemlig at det er lige der de skelner.....hvis han ikke har behov for alkohol.... men kan ikke huske det.
min ex var såkaldt "kvartals dranker" altså ku han gå flere uger uden....og pludselig falde i og drikke i flere uger i træk....hvor han trak sig væk fra alt og alle.
håber det lykkedes dig at få snakket med ham.
mange 
Han har behov for alkohol minimum én gang om ugen, men dét ser han kun som et "psykisk problem", ikke som at han er afhængig. Det, jeg mener er, at han ikke får fysiske abstinenser, når han ikke har drukket i kortere eller længere periode. Som han selv siger det, når alle hans "tanker trænger sig på, bliver han nødt til at drikke det væk, for ellers er han ikke til at være sammen med pga. negativitet osv".
Han kan bare ikke indse det, fordi han ikke "fysisk" har brug for alkohol.
Men jo, jeg er positivt indstillet - Han er jo heldigvis ikke helt ude i ekstremerne endnu, så jeg tror på, at det lykkes

Han er desuden min eks-kæreste. Jeg smed ham ud pga alle disse problemer, men jeg har bare et stort behov for at hjælpe ham ud af det, da jeg nu har rimeligt af overskud til det, efter vi ikke bor under samme tag mere.
Anmeld