Udflåd sidst i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Åhh nej, det har jeg slet ikke set det indlæg! Så havde jeg læst det, for jeg har været en af dem som har håbet meget på at han ville blive derinde længe nok til at han kunne overleve. Åh nej altså

har ikke ord for det

Men for at vende tilbage til det andet, jeg får det også i ryk hvor jeg tænker "eeeeeeeeeeeeeeij nu igen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

lululupo

Sådan er det også her, har fundet trusseindlægene frem.......Uhhh hvor det skøn at være så charmerende

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zette skriver:

har ikke ord for det

Men for at vende tilbage til det andet, jeg får det også i ryk hvor jeg tænker "eeeeeeeeeeeeeeij nu igen"

Det er vist bare noget vi må leve med oven i alle de andre ting vi som gravide trækkes med! Super irriterende, men jeg er endnu mere træt af mien evigt summende, ømme store hænder og kæmpemæssige fødder, som ikke kan bære mig ret længe ad gangen. Godt vi snart nærmer os slutningen på alle pinslerne. SÅ kan nye begynde *griner*

Anmeld

28. april 2010

Hyner

Zette skriver:

Den besked fik jeg også. Jeg synes nu ikke det lugter, men rent panisk ku jeg pludselig på hospitalet lugte alt muligt.... paranoiadame!!!

Prøver at tænke at det jo bare er udflåd og tage det for hvad det er. Men det er da for belastende!! Og så pinligt når lægen siger tag lige trusserne af og giv mig... jeg vil se det!

ØØØØØØH okay... og så med rystende hænder "værsgo"

Jamen det er jo mega klamt...

Ha ha kan lige forstille mig den ved lægen... Ville DØ!!!!

Men synes nu mit ér for tyndt til at jeg kun skal skifte trusser så jeg går selv med indlæg...

Lad os håbe der ikke er så længe igen!

Anmeld

28. april 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Det er vist bare noget vi må leve med oven i alle de andre ting vi som gravide trækkes med! Super irriterende, men jeg er endnu mere træt af mien evigt summende, ømme store hænder og kæmpemæssige fødder, som ikke kan bære mig ret længe ad gangen. Godt vi snart nærmer os slutningen på alle pinslerne. SÅ kan nye begynde *griner*

Jeg kan da lige tilføje at prinsessen har fundet ud af at der ikke er meget plads tilbage i maven og at så sparker man sig da lige plads og jeg føler min mave er ved at knække af oppe under brysterne. Det strækker simpelthen så meget... jeg har tårer i øjnene om aftenen nogle gange fordi det gør ondt.

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zette skriver:

Jeg kan da lige tilføje at prinsessen har fundet ud af at der ikke er meget plads tilbage i maven og at så sparker man sig da lige plads og jeg føler min mave er ved at knække af oppe under brysterne. Det strækker simpelthen så meget... jeg har tårer i øjnene om aftenen nogle gange fordi det gør ondt.

Ja synes godt nok også at min lille dreng presser meget. men kan heldigvis stadig holde det ud og han har endnu ikke lagt bene opaf, så får heller ikke de der berømte spark op under ribenene. Men kan også sagtens undvære

Jeg håber hun bliver lidt mere rolig snart, så du ikke skal have så ondt, din stakkel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.