Udflåd sidst i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.330 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2010

smokin

Jaaaaaaaaaah, måske et mindre lækkert emne men jeg er nødt til at spørge. Fik I mere udflåd sidst i graviditeten og hvordan så det ud?

De sidste 3 uger har jeg pludselig følt at jeg gik og småtissede i bukserne, konstant våd. I starten tænkte jeg ikke over det andet end når jeg var på toilettet, men til sidst blev det så slemt at jeg besluttede at gå med trusseindlæg. Jeg har normalt ikke behov for det overhovedet. Da jeg så i tirsdags blev indlagt pga for tidlig fødsel fik jeg fortalt det og de tog straks en fostervandsprøve for at se om jeg gik og dryppede med fostervand - den var heldigvis negativ.

Baby presser ikke nok på endnu til at det kunne være hende der ligger og får blæren til at slippe lidt tis... så konklusionen var at det måtte være noget ufarligt udflåd.

Det er da lidt irriterende - er der andre der har oplevet det?

KH
Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Ansemusen

Ork ja!!! Det er helt normalt, og det ker desværre også her! Synes dog jeg har haft tynd og meget udflåd længe, men det er vist blevet endnu mere de sidste par uger. Meget meget lækkert, hehe

Anna 38+0 (jubii, kun to uger til termin )

Anmeld

28. april 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Ork ja!!! Det er helt normalt, og det ker desværre også her! Synes dog jeg har haft tynd og meget udflåd længe, men det er vist blevet endnu mere de sidste par uger. Meget meget lækkert, hehe

Jeg var så bange fordi jeg læste om Bavianis herinde fra. Så hylede i en time over udflåd på hospitalet fordi de havde brugt det der gele i skeden så jeg skulle vente til om morgenen for at de kunne tjekke det.

Nu synes jeg bare det er dybt frustrerende for det er så fjernt for mig at jeg skal huske at tage trusseindlæg på når jeg har været i bad.

Kan du mærke det kommer? sådan i ryk? eller "løber" det bare langsomt? Ej det lyder sku lidt klamt haha

Og dejligt med termin snart, jeg venter liiiige lidt - fik en fin generealprøve i tirsdags og vil nu gerne gå HELT til termin, hvor jeg før gerne ville have hende ud før.

Anmeld

28. april 2010

NinaNymannMadsen

ja havde det samme her.. det var ekrsta slemt lige dagene op til fødsel. og det er ikke specielt rart. da man går med følelsen af at være konstant våd i trusserne. ved ikke hvad det kan skyltes men sådan var det.

Anmeld

28. april 2010

Hyner

Jaa det har jeg også og det er da bare for klammo... Jeg snakkede med min JM om det sidst og hun sagde at hvis jeg synes det begyndte at lugte lidt, når jeg havde trusseindlæg i så var det bedre at give det luft og så skifte trusser efter behov...

Henriette -36+3

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zette skriver:

Jeg var så bange fordi jeg læste om Bavianis herinde fra. Så hylede i en time over udflåd på hospitalet fordi de havde brugt det der gele i skeden så jeg skulle vente til om morgenen for at de kunne tjekke det.

Nu synes jeg bare det er dybt frustrerende for det er så fjernt for mig at jeg skal huske at tage trusseindlæg på når jeg har været i bad.

Kan du mærke det kommer? sådan i ryk? eller "løber" det bare langsomt? Ej det lyder sku lidt klamt haha

Og dejligt med termin snart, jeg venter liiiige lidt - fik en fin generealprøve i tirsdags og vil nu gerne gå HELT til termin, hvor jeg før gerne ville have hende ud før.

Har ikke set Bavianis' indlæg!?

Det kommer bare pludseligt hvor der løber en god sjat ud på én gang. Virkelig læks!! Men det er heldigvis snart overstået

Anmeld

28. april 2010

smokin

Hyner skriver:

Jaa det har jeg også og det er da bare for klammo... Jeg snakkede med min JM om det sidst og hun sagde at hvis jeg synes det begyndte at lugte lidt, når jeg havde trusseindlæg i så var det bedre at give det luft og så skifte trusser efter behov...

Henriette -36+3

Den besked fik jeg også. Jeg synes nu ikke det lugter, men rent panisk ku jeg pludselig på hospitalet lugte alt muligt.... paranoiadame!!!

Prøver at tænke at det jo bare er udflåd og tage det for hvad det er. Men det er da for belastende!! Og så pinligt når lægen siger tag lige trusserne af og giv mig... jeg vil se det!

ØØØØØØH okay... og så med rystende hænder "værsgo"

Anmeld

28. april 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Har ikke set Bavianis' indlæg!?

Det kommer bare pludseligt hvor der løber en god sjat ud på én gang. Virkelig læks!! Men det er heldigvis snart overstået

August er blevet født og begravet Det gik hul på fostervandet og det sev ud. Synes du skal prøve at læse det hun har berettede meget smukt om det herinde. Hun er en stærk stærk kvinde.

Anmeld

28. april 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Præcis det samme her...

Her de sidste par dage har det været rigtig meget!

Marikka 37+6

Anmeld

28. april 2010

Ansemusen

Zette skriver:

August er blevet født og begravet Det gik hul på fostervandet og det sev ud. Synes du skal prøve at læse det hun har berettede meget smukt om det herinde. Hun er en stærk stærk kvinde.

Åhh nej, det har jeg slet ikke set det indlæg! Så havde jeg læst det, for jeg har været en af dem som har håbet meget på at han ville blive derinde længe nok til at han kunne overleve. Åh nej altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.