vandcyste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

sweet

bell: af hvad jeg kunne frem til ud fra hvad hun sagde var at den ikke ville være til gene for at kunne blive gravid og ville heller ikke være farlig hvis jeg blev det mens den er der.. den ville enten bare blive mindre i løbet af lidt tid eller springe af sig selv.. og ville den ikke blive mindre ville de nok fjerne den... men da jeg går til kontrol for celleforandringer og er blevet scannet tit for cyster og der intet har været er hun sikker på den er kommet efter jeg blev gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Bell

sweet skriver:

bell: af hvad jeg kunne frem til ud fra hvad hun sagde var at den ikke ville være til gene for at kunne blive gravid og ville heller ikke være farlig hvis jeg blev det mens den er der.. den ville enten bare blive mindre i løbet af lidt tid eller springe af sig selv.. og ville den ikke blive mindre ville de nok fjerne den... men da jeg går til kontrol for celleforandringer og er blevet scannet tit for cyster og der intet har været er hun sikker på den er kommet efter jeg blev gravid..

Det er rart at have vished, og i min venindes og mit eget tilfælde er det jo også gået ganske fint med at blive gravid.  I øvrigt fik jeg også at vide, at så længe cysten bare er fyldt med vand, er der stor sandsynlighed for at den brister af sig selv.

Anmeld

29. april 2010

sweet

ja fik også afvide at den kunne ville anses som måske farlig hvis det viste sig at være flere celler i selve cysten og det var der heldigvis ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.