Totalt elendig mor - jeg skal lige bruge jeres mening piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Skouboe

Mange tak tøser, jeg prøver at se om jeg kan skaffe mere af det stof

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Jules

Jeg er helt sikker på du nok skal få dem solgt :) De er super fede...

Anmeld

29. april 2010

KWL

Igang med dig. De er bare for fede. Jeg er sikker på de bliver solgt. Ikke at de ikke ville være super lækre på din piger men....

Folk køber jo både småfolk og katvig til den pris og jeg tror ikke altid det har noget med mærket at gøre men at det er et fedt design. Og det kan man kun sige om dine bukser.

Kristine - der snart snart snart skal have fat i noget af dit tøj...

Anmeld

29. april 2010

Skouboe

Tak for alle de søde ord iøvrigt

Anmeld

1. maj 2010

JustAnotherName

Jeg besluttede mig for i dag at jeg var en totalt elendig mor, der havde travlt med alle andres børn og lod min egen datter gå for lud og koldt vand... Den stakkels pige har jo ikke en trevl at tage på (host host)

Derfor syede jeg et par bukser til hende magen til Livas (og jeg skulle alligevel bruge nogen til at fotografere til butikken, da jeg var så benovet over Livas at jeg totalt glemte at fotografere...) og så havde jeg noget stof liggende, som hele tiden har været tiltænkt hende og lillesøster, når jeg blev enig med mig selv om præcist hvad de skulle have. 

Jeg blev enig med mig selv om et par bukser mere med den høje smock talje, fordi det mønster kan jeg skalere ned og sy et par tilsvarende til lillesøster i str. 62.

Efter at have set de færdige bukser, kommer dilemmaet...

Jeg synes de er for fede, og med en anden tajle ville de også være lige i øjet til en dreng, men stoffet er små-dyrt og hundesvært at skaffe (og gået ud af produktion), så (forudsat det rent faktisk lykkes mig at lægge mine klamme poter på mere af det) de vil komme til at koste 249,00 i butikken.

Ville I betale det, eller skal jeg bare droppe ideen, spare mig selv besværet og nyde stoffet på mine (snart 2) tøser?

Jeg er heeeelt vild med dem (ala det kribler i nallerne, og jeg er tæt på at savle på tastaturet) DE ER MEGA FEDE !!! 

Jeg ville personligt godt kunne få svært ved at få råd til det. Men det er der råd for. Man kan spare lidt sammen, ønske I gave eller bare lukke øjnene og handle, og så bekymre sig om penge-mangel senere   ....... Ihvertfald så ville jeg sagtens kunne finde på det.
Jeg har 100% sikkert planer om, at skulle ind og handle på din side en dag.

MINE PIGER ER NEMLIG "DAUB DELUXE" PIGER BY HEART   
Og bukser som disse kunne afgjort godt være guffeliguf at se mine piger i.

Så jeg stemmer for! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.