Jeg besluttede mig for i dag at jeg var en totalt elendig mor, der havde travlt med alle andres børn og lod min egen datter gå for lud og koldt vand... Den stakkels pige har jo ikke en trevl at tage på (host host)
Derfor syede jeg et par bukser til hende magen til Livas (og jeg skulle alligevel bruge nogen til at fotografere til butikken, da jeg var så benovet over Livas at jeg totalt glemte at fotografere...) og så havde jeg noget stof liggende, som hele tiden har været tiltænkt hende og lillesøster, når jeg blev enig med mig selv om præcist hvad de skulle have.
Jeg blev enig med mig selv om et par bukser mere med den høje smock talje, fordi det mønster kan jeg skalere ned og sy et par tilsvarende til lillesøster i str. 62.
Efter at have set de færdige bukser, kommer dilemmaet...
Jeg synes de er for fede, og med en anden tajle ville de også være lige i øjet til en dreng, men stoffet er små-dyrt og hundesvært at skaffe (og gået ud af produktion), så (forudsat det rent faktisk lykkes mig at lægge mine klamme poter på mere af det) de vil komme til at koste 249,00 i butikken.
Ville I betale det, eller skal jeg bare droppe ideen, spare mig selv besværet og nyde stoffet på mine (snart 2) tøser?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld